روفیا محضری
روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه است که شباهت زیادی به هنگامه قاضیانی دارد.

بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه کیست

هم گناه سریال جدید و پربازیگر مصطفی کیایی در نمایش خانگی است که از اواخر اسفندماه پخش آن آغاز شد.

این سریال نمایش خانگی که تابحال با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی است که چهره های مطرح دنیای هنر در آن به ایفای نقش پرداختند.

روفیا محضری یکی از بازیگران جوان و تازه کاری است که در این سریال ایفای نقش کرده است.

روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه

بخش هایی از سریال هم گناه روایتگر ماجراهای چندین سال قبل شخصیت های اصلی قصه و دوران جوانی آنها است.

روفیا محضری و بهروز پرستویی

فریبرز با بازی پرویز پرستویی و لیلا با بازی هنگامه قاضیانی یکی از دو شخصیت اصلی قصه سریال هم گناه هستند که نقش جوانی آنها را بازیگران دیگری ایفا میکنند.

روفیا محضری و بهروز پرستویی

بهروز پسر پرویز پرستویی که شباهت زیادی به پدرش دارد نقش جوانی او را در این سریال بازی میکند و بازیگر نقش مقابل او در دوران جوانی لیلا، روفیا محضری است.

روفیا محضری و هنگامه قاضیانی

روفیا محضری بازیگر جوان و تازه کاری است که داروسازی خوانده و شاگرد هنگامه قاضیانی است و به دلیل شباهت زیادی که به او دارد برای بازی در این نقش انتخاب شد.

روفیا محضری و ارشیا توکلی

اطلاعات بیشتری از روفیا محضری در دست نیست و تنها چند عکس از او در کنار هنگامه قاضیانی استادش وجود دارد و ذکر این نکته که او احتمالا دانشجوی رشته داروسازی است.

روفیا محضری و بهروز پرستویی

داستان سریال هم گناه:

سریال هم گناه روایتگر ماجراهای متعدد است که خط اصلی قصه روی فریبرز و لیلا می چرخد. لیلا 28 سال پیش در روزی که فریبرز برای ماموریت از خانه بیرون رفته بود با پسرش پیمان خانه را برای همیشه ترک میکند و تلاش های فریبرز برای پیدا کردن آنها بی سرانجام می ماند تا اینکه بعد از 28 سال با نقشه قبلی، پیمان خودش را به پدرش نشان میدهد و وانمود میکند که لیلا فوت شده است و این آغاز ماجراهایی تازه در این سریال است.

هنگامه قاضیانی

بازیگران سریال هم گناه عبارتند از:

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل،هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، روفیا محضری،مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی پور و فرانک کلانتر بازیگران سریال هم گناه را تشکیل میدهند.

شباهت بازیگر نقش جوانی لیلا به هنگامه قاضیانی در هم گناه

430
این مطلب مفید بود ؟246
منبع : عکاس:ساقی حاجی پور / میلاد کیایی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی