زیبایی بدون آرایش
معجونی را با بهترین مواد غذایی برای زیبایی و جوانی پوست در خانه تهیه کنید تا به مرز زیبایی بدون آرایش برسید. مواد غذایی که عاملی برای زیبایی چهره هستند.

معجون زیبایی بدون آرایش خانم ها با شیر بادام

زیبایی بدون آرایش یعنی استفاده از خوراکی ها و مواد غذایی طبیعی مناسب برای زیبایی چهره و پوست صورت. در میان نسخه های گیاهی و طبیعی که برای زیبایی و جوانی پوست و مو تجویز می شوند شیربادام جایگاه خاصی دارد. این معجون علاوه بر زیباسازی چهره و پوست ، به میزان قابل توجهی حاوی کلسیم است که برای سلامتی استخوان ها ضروری و مفید می باشد.

فواید شیربادام معجون زیبایی بدون آرایش

مصرف روزانه شیر بادام، برای بهبود بیماران عصبی، افسرده و نگران بسیار مؤثر است و ناراحتی های پوستی و کبدی و کسالت و فراموشی را از بین می برد و برای تمرکز فکر مفید است.

 50 گرم مغز بادام خام در آب جوش خیس شده و پوست آن گرفته شود و همراه 3 قاشق غذا خوری عسل و چهار لیوان آب سرد در مخلوط کن 5 دقیقه مخلوط شود و یک لیوان از این شیر در عرض 3 دقیقه خورده شود.

شیر بادام

شیر بادام نسخه طبیعی زیبایی بدون آرایش

 این نوع از شیر بادام، شیر خوراکی به همراهش ندارد اما رنگ آن همانند شیر سفید است،حال اگر به ترکیبات شیر بادام، موز نیز اضافه شود، بهترین نوشیدنی برای زیبایی خواهد بود.

زیبایی جنین و مادر باردار با مصرف بهترین ها برای زیبایی بدون ارایش 

جنین نیاز زیادی به کلسیم دارد و این کلسیم باید از غذاها تامین شود، اما بیشتر غذاهای امروزی ویتامین، املاح و پروتئین های لازم بدن را تامین نمی کند، به همین علت مادران باردار نمی توانند کلسیم جنین را تامین کنند و جنین از کلسیم دندان مادر برای رفع نیازش استفاده می کند.

 برای تامین کلسیم مورد نیاز خانم های باردار می توان از شیر بادام استفاده کرد، بادام سرشار از کلسیم، مواد ریز معذی، مفید برای استخوان بندی و پوکی استخوان و مفید برای حافظه و نیز آرام بخش و برای خانم ها در زمان شیردهی شیرافزاست.

 خانم های باردار و حتی خانم های شیرده هر روز دو لیوان شیربادام درست کنند و یک لیوان صبح و یک لیوان بعداز ظهر میل کنند.

 ورزش های مخصوص رشد قد مانند شنا، ورزش های پرشی و کششی، استفاده از خوراک "گرم و تر" و خوراکی های دارای کلسیم، آهن و روی مانند شیربادام و انار و آب انار شیرین جهت هم طراز شدن نمودار رشد جسمی، جنسی و هوشی کودک مفید هستند.

زیبایی بدون آرایش ، معجون شیربادام برای زیبایی بدون آرایش با مواد طبیعی

4.666
این مطلب مفید بود ؟615
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از شفا آنلاین /ن
وبگردی