قیمت بلیت سینما

بلیت نیم بهای سینما هر روز تا ساعت 15 + قیمت بلیت سینما

تاریخ انتشار : 19 تیر 1398کد مطلب : 28394زمان مطالعه : 1 دقیقه
شورای اکران در جلسه اخیرش مقرر کرد به منظور حمایت از مخاطبان سینما و اجرای طرح تابستانی توسط شورای اکران، قیمت بلیت سینماها هر روز در سراسر کشور تا ساعت 15 نیم بها شود.

بلیت نیم بها در تابستان

تسنیم: شورای اکران با تایید مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم مبنی بر حذف نیم بها بودن بلیت سینما در روزهای شنبه اعلام کرد:سینماهای سراسر کشور می توانند علاوه بر نیم بها بودن قیمت بلیت در روزهای سه شنبه، دو سانس اول خود را تا قبل از ساعت شروع سانس 15:00 با هماهنگی دفتر پخش، فیلم مورد نظر خود را به صورت نیم بها اکران کنند. 

بر اساس این طرح که از اول مردادماه سال جاری لازم الاجرا خواهد بود طبق فروش برخط به محض تراکنش، سهم صاحبان سینما و پخش کننده فیلم ها مشخص و توزیع خواهد شد.

به منظور هماهنگی بیشتر در نحوه محاسبه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده فیلم و سینما مقرر شد انجمن سینماداران و شورای صنفی نمایش فیلم، نشستی را پیرامون نحوه عملیاتی کردن و اجرای مصوبات قانونی به عمل آورند. 

در این جلسه قیمت اصلاح شده سینماها بر اساس درجه سینما (مدرن، ممتاز و درجه یک و دو) با احتساب ارزش افزوده مشخص و مورد تایید شورا قرار گرفت که با توجه به تایید این مصوبه توسط ریاست سازمان سینمایی از اول مردادماه لازم الاجرا خواهد بود.(جدول به پیوست)

قیمت بلیت سینما

 همچنین با درخواست شورای صنفی نمایش مبنی بر اکران آزاد فیلم مستند «آبی رنگ آسمان» ساخته امیر رفیعی و فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین المللی «رونا مادر عظیم» ساخته برادران محمودی به دلیل اکران همزمان در کشور افغانستان از شهریورماه سالجاری موافقت شد.

انتهای پیام/م

بلیت نیم بهای سینما هر روز تا ساعت 15 + قیمت بلیت سینما

11
این مطلب مفید بود ؟01
وبگردی