رضا صادقی

ماجرای کاپشن مرتضی پاشایی روی دوش رضا صادقی

تاریخ انتشار : 3 فروردین 1395کد مطلب : 28628زمان مطالعه : 2 دقیقه
نوروز 93 کلیپی از خوانندگان خوش صدای کشورمان پخش شد که در آن کلیپ رضا صادقی با کاپشنی مشکی در کنار مرتضی پاشایی و دوستان دیگرش حضور داشت. رضا صادقی با روایتی از آن ماجرا از مرتضی پاشایی یاد کرد.

روایت رضا صادقی از کاپشن مشکی روش دوشش

رضا صادقی با بازگو کردن خاطره ای یاد مرحوم مرتضی پاشایی را در روزهای عید نوروز زنده کرد.خواننده آلبوم «فقط گوش کن» با بیان خاطره نوروزی از زنده یاد مرتضی پاشایی هنگام ضبط یک کلیپ ویژه تعطیلات سال نو از این خواننده به عنوان اسوه ادب و احترام به بزرگتر یاد کرد.

رضا صادقی که این روزها برای برگزاری چند کنسرت در کشور آمریکا به سر می برد همزمان با ایام تعطیلات سال نو در گفتگو باخبرنگار مهر خاطره ای از یکی از نوروزهای خود را این گونه تعریف کرد:نوروز سال 93 بود که قرار شد برای ضبط کلیپ ویژه برنامه احسان علیخانی سر فیلمبرداری حاضر شویم و در روزی که هوا به شدت سرد بود، قرار تصویربرداری گذاشته بودیم و من به همراه دوستان دیگر و زنده یاد مرتضی پاشایی جمع شدیم. من لباس تابستانی پوشیده بودم و چون هوا سرد بود، مرتضی پاشایی کل آن محوطه را گشت تا برای من کاپشنی پیدا کند و آخر سر هم موفق شد و کاپشن خود را روی شانه های من انداخت و در طول تصویربرداری هم بارها از من می پرسید:«عمو سردت نیست که؟»

رضا صادقی و مرتضی پاشایی

خاطره مشترک رضا صادقی و مرتضی پاشایی در کلیپ نوروز 93

وی افزود:مرتضی در آن روزها که نزدیک عید بود و اتفاقا او هم به دلیل بیماری حال و روز خوبی نداشت نزدیک من آمد و گفت:«عمو سال بعد عکس من را هم کنار عکس همشهری ات ناصر عبداللهی بگذاری. غمگین شدم و اخم کردم و حالم گرفته شد. هیچ انرژی ای برای ادامه ضبط نداشتم و گفتم:«تو حالت خوب می شود پسر. فکر منفی هیچوقت نکن. خدا تو را و ما را دوست دارد. خدا به خاطر همه دوستدارانت و دعای خیر آنها حتما حالت را خوب می کند. مرتضی خندید و آن خنده هنوز در ذهن من است.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان بیان کرد:هر سال نزدیک عید یاد جمله مرتضی می افتم و دلم می گیرد. یاد آن روز می افتم که با چه ادب و احترام با همه عوامل برخورد می کرد و مردم چقدر دوستش داشتند. این عزت و احترامی که مردم برایش قائل بودند فقط خواست خدا بود و نجابت این پسر دلیل اصلی آن. مرتضی نمونه واقعی هنرمندی بود که با سختی فراوان خودش و آثارش را توانست در جامعه موسیقی و بین مردم معرفی کند و به مرور به ستاره موسیقی کشور تبدیل شود. خیلی ها به این موج محبوبیت آثار پاشایی حمله می کردند ولی قلب این پسر به قدری بزرگ و صاف بود که همه دیدیم چطور بخش بزرگی از تاریخ موسیقی پاپ این سال ها را تشکیل داد.

صادقی در پایان درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت:فعلا در تور کنسرت های آمریکا هستم و قرار است چند اجرای دیگر هم داشته باشم تا ببینیم خدا چه می خواهد. امیدوارم سال جدید سالی پر از لبخند برای اهالی موسیقی و مردم ایران باشد.

ماجرای کاپشن مرتضی پاشایی روی دوش رضا صادقی

533
این مطلب مفید بود ؟330
برگرفته از مهر /ن
وبگردی