طالع بینی نوروز 95

فال و طالع بینی نوروز سال 95

کد مطلب : 28685زمان مطالعه : 3 دقیقه
فال و طالع بینی این بخش از سرگرمی سایت نمناک مختص نوروز سال 95 می باشد که در ادامه می خوانید.

طالع بینی نوروز 95

فال و طالع بینی در هر شرایطی یکی از علایق بسیاری از افراد است افرادی که هر برهه از زندگی خود را بر حسب فال و طالع بینی خود محک میزنند و احساس می کنند هر چیزی که در فال آنهاست حقیقت دارد، با ما همراه باشید تا فال و طالع بینی خود را در نوروز 95 بخوانید.

طالع بینی نوروز 95

فرودین ماه: بعضی از دخترها از نامزدیهای طولانی و یا عشق بظاهر پرشور ولی بدون آینده دچار ترس و بی امیدی شده اند در حالیکه براحتی می توانند این مسائل را به بحث و تصمیم گیری جدی بکشند و خیال خود را راحت نمایند. در ضمن بعضی از پسرها و دختران متولد این ماه در صدد جدا شدن از کانون خانواده و تشکیل یک زندگی مستقل هستند این گروه باید حسابگرانه و صبورانه تصمیم بگیرند، چرا که گاه همراه شدن با بعضی دوستان، افتادن به مسیری است که گاهی بازگشت از آن امکان پذیر نیست .

اردیبهشت ماه: خیلیها در شرایط موجود در صدد نقل و انتقالاتی بر آمده اند، اینروزها هرگونه اقدامی در این زمینه باید با احتیاط و حساب شده انجام گیرد و باصطلاح به عوارض و عواقب آن نظر انداخته شود.

خرداد ماه:زن و شوهرهای این ماه اغلب زندگی آرام و خوشبختی دارند و بعضیها نیز بدلیل مسائل کوچک خود را درگیر بگو مگو و بحثهای بی پایه و اساس کرده اند که باید به آنها پایان دهند.

تیر ماه: خیلی از متولدین این ماه بدلیل کسالت و تکرار، باید از شغل خود و یا حداقل در فضای آن تغییرات تازه ای پدید آورند و باصطلاح با این کار تغییر روحیه بدهند.

مرداد ماه:در زمینه مسائل احساسی و عاطفی برای دختر خانمهای متولد این ماه خبرهای خوشی در راه است چه آنهایی که در آستانه ازدواج هستند و چه آنها که با وسواس و یا سختگیری مرتب ایراد میگیرند.

شهریور ماه: عشق برای بسیاری از متولدین این ماه در مسیری قرار گرفته که باید کار ساز و مثبت باشد، حالا اگر بعضی ها با ندانم کاریها، این مسیر را تغییر میدهند گناه بر گردن خودشان است.

مهر ماه:در اطراف متولدین این ماه همیشه گروهی آدم غیبت گو و دو بهم زن هستند که اگر بموقع شناسائی نشده و کنار گذاشته نشوند، دردسرهای فراوانی گریبانشان را میگیرد.

آبان ماه: خانمهای متولد این ماه معمولا" اسرار و راز و رمزهای خود را پنهان میکنند و همین سبب آشفتگی فکری میشود در حالیکه گاه آدمها باید به یک شخص اطمینان کنند، شخصی که قابلیت راز داری خود را ثابت کرده باشد تا با بازگویی رازها و مسائلی، سبک شوند.

آذر ماه: خوشبختانه اکثریت متولدین این ماه آدمهای غیر مادی و بسیار منطقی هستند و حتی گاه در برابر یک مسئولیت مهم و یک مسئله احساسی چشم بروی امتیازات مادی میبندند. امروز، روزشماست.

دی ماه: میانسالان و بزرگسالان در دنیای پاک معنوی خود غرق هستند و به رابطه های مادی امروز مردم میخندند، براستی دلبستگی به مادیات رشته های آرامش، عشق، امید و پیوندهای خانوادگی را دچار تزلزل میکنند.

بهمن ماه: خیلی از خانمهای متولد این ماه گله دارند که هر چه برای اطرافیان خود میکنند بجز نمک نشناسی و نارو و کلک چیزی نصیب شان نمیشود و در واقع جواب محبت و فداکاری شان، دشمنی و یا بی تفاوتی است. به این گروه توصیه میشود حداقل با شناسائی آدمها، اقدام به یاری کنند.

اسفند ماه: در زمینه مسائل عاطفی و احساسی، خیلیها در شرایطی قرار دارند که همه چیز را ایده آل میبینند ولی بهتر است در تحکیم آن نیز بکوشند.

فال و طالع بینی نوروز سال 95

3.923
این مطلب مفید بود ؟185
برگرفته از ایران - / ل
برچسب : طالع بینی
وبگردی