وزش باد شدید

وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور از فردا

تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1402کد مطلب : 28747زمان مطالعه : 1 دقیقه
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از فردا (شنبه 9 اردیبهشت) تا سه‌شنبه (12 اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه نیمه غربی شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

ایلنا:براساس تازه‌ترین پیش‌بینی‌های هواشناسی امروز، آسمان تهران امروز و فردا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای تهران امروز در مهرآباد به 28 درجه و فردا 29 درجه و کمینه دما هم به 17 درجه می‌رسد.

سازمان هواشناسی همچنین از رگبار باران و رعد و برق در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد طی امروز و امشب خبر داد. سازمان هواشناسی کشور در همین راستا برای ارتفاعات استان کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان، شمال هرمزگان و نیمه شرقی فارس هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

امروز همچنین در استان‌های خراسان شمالی و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. فردا نیز بارش‌های پراکنده در کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شمال غرب کشور رخ خواهد داد. روز یکشنبه نیز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های البرز، قزوین، تهران، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق کرمان شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش پراکنده در شمال استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، برخی مناطق از سواحل دریای خزر و خراسان شمالی تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/م

وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور از فردا

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : هواشناسی
وبگردی