شهرزاد

شهرزاد | واکنش به لو رفتن پایان سریال شهرزاد

تاریخ انتشار : 25 فروردین 1395کد مطلب : 29460زمان مطالعه : 2 دقیقه
یکی از سرمایه گذاران سریال شهرزاد به خبر لو رفتن پایان شهرزاد واکنش نشان داد و از مخاطبان خواست تا پایان سریال را دنبال کنند.

 صحبتهای سرمایه گذار شهرزاد درباره لو رفتن داستان

یکی از سرمایه گذاران مجموعه شهرزاد درباره لو رفتن پایان داستان توسط یکی از بازیگران گفت:مخاطبان این سریال به حرف هایی که درباره پایان این سریال زده می شود، توجهی نکرده و تا پایان کار صبر کنند.

سید هادی رضوی درباره انتشار اخباری مبنی بر لو رفتن پایان داستان «شهرزاد» گفت:من فکر می کنم بهتر است مخاطبان تا پایان توزیع سریال صبر کنند و همراه با قصه پایان آن را ببینند.قطعا استاد فتحی و خانم ثمینی داستان را طوری نوشته اند که همچنان پر رمز و راز است و تا لحظه آخر مخاطب باید منتظر حوادث تازه ای باشد.

وی در پاسخ به این موضوع که بابرخی از مخاطبان «شهرزاد» معتقدند اگر در انتهای سریال شهرزاد با فرهاد ازدواج کند، این مجموعه هم شبیه به سریال های ترکیه ای می شود، عنوان داشت:به هیچ وجه این سریال شباهتی با سریال های ترکیه ای ندارد. این سریال ها ارکان خانواده را هدف گرفته اند و با طرح عشق های ضربدری کانون خانواده را بی ارزش و متلاشی می کنند، درحالی که سریال «شهرزاد» کاملا برمبنای تاکید بر خانواده پیش می رود.

ترانه علیدوستی ، پریناز ایزدیار و شهاب حسینی

ترانه علیدوستی ، پریناز ایزدیار و شهاب حسینی در سریال شهرزاد#

وی تصریح کرد:مثلا در یک بخش از داستان حشمت دیالوگی می گوید با این مضمون که زن شوهردار حرمت دارد و اگر این حرمت نگاه داشته نشود، کائنات به لرزه درمی آیند. ما توجه ویژه ای به خانواده داریم و عشق در این اثر مقدس است و مانند آثار ترکیه ای با هوس آلوده نشده است.

رضوی اظهارداشت:خیلی خوشحالم که مردم با اشتیاق این مجموعه را پیگیری می کنند. حتی برخی از مخاطبان که پول تماشای آن را پرداخت نکرده اند، حالا پشیمان شده اند و اعلام کردند که می خواهند هزینه خرید اثر را بپردازند. به همین دلیل ما شماره حساب آقای امامی را اعلام کردیم و قرار شد 20 درصد از درآمد آن را صرف امور خیریه کنیم.

به تازگی مصاحبه ای با ساقی زینتی بازیگر نقش مل مل در مجموعه «شهرزاد» منتشر شده که در آن گفته است در قسمت های آتی بزرگ آقا کشته شده و شیرین راهی تیمارستان می شود. شهرزاد هم با فرهاد دماوندی ازدواج می کند.

شهرزاد ، واکنش به لو رفتن پایان سریال شهرزاد

4.391
این مطلب مفید بود ؟7912
برگرفته از فارس - / ک
وبگردی