تغییر دکوراسیون آشپزخانه
با ایجاد تغییرات جزئی و بدون هزینه میتوانید دکوراسیون آشپزخانه را دلباز و زیبا کنید، تغییراتی که باعث میشوند آشپزخانه تان بزرگتر دیده شود را در ادامه به شما میگوییم.

تغییر دکوراسیون آشپرخانه برای دلباز شدن

نداشتن فضای کافی در دکوراسیون آشپزخانه نمیتواند مانعی برای طراحی داخلی و چیدمان مناسب یک آشپزخانه باشد، آشپزخانه های کوچک با ایجاد تغییرات مختصر و ارزان میتوانند دلباز شوند. برای بزرگتر دیده شدن آشپزخانه تان چند ایده به شما معرفی میکنیم که میتوانند بسیار کمک کننده باشند.

- اولین کاری که باید انجام دهید این است که وسایل اصلی آشپزخانه همچون یخچال و ظرفشویی را در سایزهای کوچک انتخاب کنید، اینطوری دکوراسیون آشپزخانه تان دلباز تر میشود.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

تغییر دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

- در آشپزخانه های کوچک هرگز نباید از رنگ های تیره استفاده کنید زیرا رنگ های تیره فضا را کوچکتر نشان میدهند، استفاده از رنگ های روشن برای کابینت ها و سایر وسایل آشپزخانه باعث دلباز و بزرگ دیده شدن آشپزخانه میشوند.

- برای پنجره آشپزخانه هرگز از پرده های ضخیم استفاده نکنید و پرده های نازک انتخاب کنید تا نور طبیعی بتواند وارد آشپزخانه شود.

چیدمان آشپزخانه

ترفندهای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

- برای انتخاب کفپوش آشپزخانه سراغ کفپوش های طرح دار بروید زیرا کفپوش های طرح دار آشپزخانه را وسیع تر نشان میدهند، قالیچه های طرح دار نیز گزینه خوبی برای دکوراسیون اشپزخانه هستند.

- نورپردازی در آشپزخانه های کوچک بسیار اهمیت دارد و باید از نورپردازی مدرن و حرفه ای برای آشپزخانه کوچک تان استفاده کنید، نصب هالوژن برای بالای کابینت ها ایده خوبی است که باعث دلباز شدن آشپزخانه میشود.

تغییر دکوراسیون ارزان

ایده هایی برای دلباز شدن آشپزخانه

 

تغییراتی برای زیبا و دلباز شدن دکوراسیون آشپزخانه + عکس

4.231
این مطلب مفید بود ؟265
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی