ضدعفونی لثه
مشکلاتی همچون نفخ و ترشحات پشت حلق موجب بوی بد دهان و عوامل عفونی علت بروز بیماری های همچون آبسه در این قسمت از دهان است .با یک ماده گیاهی ضدعفونی لثه را در خانه انجام دهید.

مالیدن پوست گردو به دهان برای ضدعفونی لثه

 بیماری ها و عفونت های موجود در دهان که به داخل لثه و دندان ریشه می زند از اصلی ترین عاملان ابتلا به بیماری های خطرناکی همچون سرطان دهان هستند پس درمان آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است از طرفی هم سفیدی و جرمگیری دندان ها جنبه ی زیبایی دارد. برای رسیدن به هر دو هدف می توانید از پوست گردوی سبز استفاده کنید، راهی که در حقیقت یک تیر با دو نشان است.

خواص و فواید پوست گردوی سبز برای درمان عفونت و ضدعفونی شدن لثه

یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت:مالیدن پوست گردوی تازه موجب تقویت لثه ها می شود و PH محیط دهان را تغییر می دهد و مانع عفونت می شود و بهتر است هفته ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه ها مالید.

 کارکرد بد سیستم گوارشی از علل بوی بد دهان است. به گفته وی فردی که روزی یک بار تا هفته ای سه بار دفع داشته باشد, دچار یبوست است؛ باید به ازاء هر وعده غذایی افراد دفع داشته باشند, باید توجه داشت که افراد هنگام دفع اذیت نشوند و دفع با قوامی مانند عسل خام از بدن خارج شود.ترشحات پشت حلق, نفخ و ریفلاکس عامل بوی بد دهان است

 این دستیار تخصصی طب سنتی ایران ادامه داد:نفخ و ریفلاکس خود عامل بوی بد دهان است, باید دانست که کسی که مشکل معده دارد , بوی بد دهانش با مسواک از بین نمی رود. افرادی که دچار ترشحات پشت حلق هستند نیز دهانشان بوی بد می دهد.  وجود بلغم و صفرای متعفن در معده خود عاملی برای بوی بد دهان است که معمولا اگر صفرای متعفن در معده باشد, بوی بد دهان بعد از غذا خوردن از بین می رود و اگر بلغم متعفن در معده باشد, بوی بد دهان با غذا خوردن از بین نمی رود. 

در بروز بیماری از دیدگاه طب سنتی باید گفت که اگر عضوی از بدن ضعیف شود مواد زائد در آن عضو تجمع بیشتری می کند و آن عضو را بیمار کرده و برای رفع بیماری باید عضو ضعیف را تقویت کرد. این دستیار تخصصی طب سنتی ایران عنوان کرد:مالیدن پوست گردی تازه موجب تقویت لثه ها شده و PH محیط دهان را تغییر داده و مانع عفونت می شود بهتر است هفته ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه ها بمالند. گردو خاصیت های بسیار زیادی دارد پوست سبز گردو دارای ترکیبی فوق العاده برای رفع زردی دندان و سفید شدن دندان های شما در عرض 5 دقیقه می باشد.

 پوست گردوی سبز

روش ضدعفونی لثه و رفع زردی دندان ها با پوست گردوی سبز

اگر دندان هایتان زرد است و این برایتان ناراحت کننده است، نگران نباشید در عرض پنج دقیقه دندان هایتان سفید سفید خواهد شد بله این عدد واقعیست فقط پنج دقیقه طول می کشد تا دندان شما سفید سفید شود.

روش سفید کردن دندان با پوست گردوی سبز 

ابتدا باید یک عدد گردوی سبز تهیه کنید و با چاقو پوست سبز گردو را از آن جدا کنید. سپس پوست سبز گردو را بر روی دندان هایتان بگذارید و همه جای آن بکشید به طوری که پوست گردو به دندان هایتان ساییده شود این کار را 1-2 دقیقه انجام دهید فقط دقت کنید که پوست گردو دارای ترکیبی قدرتمند است که اگر به لب های شما بخورد ممکن است باعث سوختگی لب هایتان شود پس مراقب باشید پوست گردو به لب هایتان برخورد نکند و اگر در لب هایتان احساس سوزش شدید کردید کارتان را متوقف کنید چون اگر بیشتر ادامه دهید موجب سوختگی لب هایتان می شود.

ضدعفونی لثه ، خواص پوست گردو برای ضدعفونی لثه وسفیدی دندان

4.3172
این مطلب مفید بود ؟14923
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از تسنیم - جام نیوز/ن
وبگردی