انتخاب فرش
انتخاب فرش و قالیچه مناسب برای دکوراسیون منزل نیازمند راهنمایی و دانستن برخی نکات است تا بتوانید فرشی باکیفیت و خوب بخرید.

بهترین نکات برای انتخاب فرش

انتخاب و خرید فرشی که هم زیبا باشد هم باکیفیت کمی سخت است و نیاز به راهنمایی و دانستن نکات خاصی دارد، انتخاب فرش به دلیل تنوع بالای رنگ و طرح همیشه دشوار بوده و هست به همین دلیل اگر راهنمای خرید فرش را ندانید ممکن است خرید مناسب و ایده آلی نداشته باشید پس در این بخش از دنیای مد نمناک مهمترین نکات درباره فرش را بخوانید.

انتخاب فرش

راهنمای انتخاب فرش مناسب

- اولین و مهمترین نکته در خرید فرش این است که در نظر بگیرید فرش را برای کدام بخش منزل خریداری میکنید مثلا اگر قرار است فرش برای اتاق پذیرایی که بسیار پر رفت و آمد است بخرید باید فرشی مقاوم و با رنگ تیره انتخاب کنید اما برای اتاق خواب میتوانید فرشی لطیف و رنگ روشن بخرید زیرا خیلی پر رفت و آمد نیست.

- اگر خانواده پر رفت و آمدی دارید یا همچنین فرزندان کوچکی دارید باید فرشی با طرح شلوغ و رنگ تیره انتخاب کنید اما اگر اهل رفت و امد نیستید و فرزند کوچکی ندارید فرش هایی با رنگ روشن بسیار مناسب اند.

راهنمای خرید فرش

ویژگی های فرش خوب و باکیفیت

- بهتر است بدانید فرش های پولی استر و اکریلیک بعد از گذشت مدتی خرده هایشان از ان ها جدا میشود که اصلا خوشایند نیست.

- فرش هایی که پشمی هستند یک ویژگی خوب دارند و یک ویژگی بد، ویژگی خوب آن ها این است که خیلی ماندگاری بالایی دارند و ویژگی بد آن ها این است که گرد و خاک به راحتی از آن ها جدا نمیشود.

نکات انتخاب فرش

نکات انتخاب فرش زیبا و مناسب

- فرش هایی که طرح های مختلف دارند و در ان ها از رنگ های متنوعی استفاده شده برای کسانی مناسب است که منزل شان در معرض گرد و خاک است یا کسانی که همیشه مهمان دارند.

- فرش های نایلونی بسیار بادوام و مقاوم هستند اگر دوام فرش برایتان با اهمیت است بهتر است از این نوع فرش ها انتخاب کنید.

خرید فرش

نکات مهم هنگام خرید فرش

- برای بزرگتر دیده شدن خانه کوچک تان یکی از بهترین کارها این است که فرش هایی به رنگ روشن انتخاب کنید اما اگر خانه تان بزرگ است میتوانید از فرش های تیره هم استفاده کنید.

 

7 راهنمایی مفید برای انتخاب فرش خوب + عکس

3.919
این مطلب مفید بود ؟154
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : مدل فرش
وبگردی