سینا مهراد
امروز 12 آذر همزمان با سالروز درگذشت و تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

سالروز تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 12 آذر

روزهای پاییز به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم زمستان هم از راه میرسد. امروز دوازدهمین روز از سومین ماه فصل پاییز است و نوید رسیدن زمستان کم کم به گوش میرسد.

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به دوازدهمین روز از آذرماه رسیدم. اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد امروز 12 آذر بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

نصرالله رادش

نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 12 آذر 1345 متولد شد.

نصرالله رادش

نصرالله رادش با بازی در مجموعه پرواز 57 اولین تجربه تلویزیونی خود را بدست آورد. این هنرمند با بازی در مجموعه باغ مظفر در نقش حیف نون درخشید و نقش متفاوتش در سریال مسافران از او چهره شناخته شده تری ساخت.

سینا مهراد

سینا مهراد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون 12 آذر 1370 در تهران متولد شد.

سینا مهراد
سینا مهراد فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما و برادر ساعد سهیلی است که در سن 5 سالگی با فیلم مردی شبیه باران مقابل دوربین قرار گرفت و با سریال پدر و آقازاده به شهرت رسید.

سیدکاظم احمدزاده

سیدکاظم احمدزاده مجری پیشکسوت کشورمان 12 آذر 1342 در تهران متولد شد.

کاظم احمدزاده

کاظم احمدزاده از مجریان با سابقه کشورمان است که بیش از دو دهه از عمر فعالیت او در دنیای اجرا میگذرد. جشن رمضان، دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر، در آستان خورشید و... از جمله برنامه هایی است که کاظم احمدزاده اجرای آن را برعهده داشت.

کوروش یغمایی

کوروش یغمایی آهنگساز و نوازنده کشورمان 12 آذر 1325 در شاهرود متولد شد.

کوروش یغمایی

کوروش یغمایی موسیقی را از دوران کودکی آغاز کرد و فعالیت های گسترده ای در موسیقی داشت. آهنگهای ماندگاری از کوروش یغمایی روانه بازار موسیقی شده و با چهره های زیادی در دنیای موسیقی همکاری داشت.

حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده خواننده کشورمان 12 آذر 1358 در نیشابور متولد شد.

حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده موسیقی را نزد پدر آموخت و بعد از آن با بهره مندی از استادان به نام به موسیقی سنتی و تلفیقی روی آورد. این خواننده مشهور تا به حال چندین آلبوم را روانه دنیای موسیقی کرده است.

ناصر فرهودی

ناصر فرهودی صدابردار کشورمان 12 آذر 1331 در دامغان متولد شد.

ناصر فرهودی

ناصر فرهودی فعالیت هنری را از سال 59 آغاز کرد و موسیقی فیلم بسیاری از آثار سینمایی مانند من ترانه 15 سال دارم، عروس آتش، سفر به چزابه و... را برعهده داشت.

نصرت کریمی

نصرت کریمی بازیگر سینما و تئاتر و کارگردان کشورمان دی ماه سال 1303 متولد شد و 12 آذر 1398 درگذشت.

نصرت کریمی

نصرت کریمی فعالیت هنری را با تئاتر آغاز کرد و به عنوان دستیار کارگردان، دستیار فیلمبردار، تدوینگر، بازیگر و... فعالیت کرد، اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش آقاجان در سریال دایی جان ناپلئون می شناسند.

کدام چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 12 آذر هستند ؟!+تصاویر

4.323
این مطلب مفید بود ؟203
وبگردی