بابک حمیدیان و همسرش
بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی در نمایش جنایات و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی همبازی شدند.

جنایات و مکافات با بابک حمیدیان و همسرش روی صحنه میرود

بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی زوج هنری بی حاشیه سینما و تلویزیون هستند که تجربه همکاری با یکدیگر را در چندین فیلم و نمایش داشته اند. این زوج هنری کشورمان در نمایش جدید رضا ثروتی با عنوان جنایات و مکافات در کنار یکدیگر روی صحنه میروند و ایفاگر نقشی متفاوت در این نمایش میشوند.

نمایش جنایات و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی و تهیه کنندگی ماهان حیدری از 19 خردادماه در تالار وحدت روی صحنه می رود.

همبازی شدن بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی در یک نمایش

نمایش جنایات و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی تا چند روز دیگر روی صحنه میرود و ما شاهد بازی متفاوت بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی خواهیم بود.

بابک حمیدیان

بازی بابک حمیدیان در نمایش جنایات و مکافات

جنایات و مکافات روایتی است از راسکولنیکف دانشجویی که ناخواسته مرتکب قتلی شده و پس از آن دچار اختلالات روانی گشته است و پس از ماجراهایی پرفراز و نشیب خود را تسلیم پلیس می کند.

مینا ساداتی

مینا ساداتی در نمایش جنایات و مکافات

بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته آ پناهی ها، اصغر پیران و بهناز جعفری در نمایش جنایات و مکافات به عنوان بازیگر حضور دارند.

بابک حمیدیان و همسرش

بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی نوروز سال 95 با حضور در یک برنامه تلویزیونی خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام کردند و از بی حاشیه ترین زوج های هنری کشورمان هستند که زندگی عاشقانه و آرامی در کنار هم دارند.

بابک حمیدیان و همسرش

بابک حمیدیان در کنار همسرش مینا ساداتی

این زوج هنری جوان سینما و تلویزوین تجربه کارهای مشترک زیادی را در کنار هم دارند که از جمله آنها میتوان به جشن دلتنگی ، هیهات ، خرگیوش و سرو زیر آب اشاره کرد.

بابک حمیدیان و همسرش در جنایات و مکافات همبازی شدند

4.511
این مطلب مفید بود ؟101
منبع : عکاس: مهرداد متجلی / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی