ستاره‌های موسیقی

خبرهای داغ از “ستاره های موسیقی”

کد مطلب : 30352تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
گزارشی از کنسرت های “ستاره های موسیقی” پاپ ایران از بنیامین بهادری تا رضا یزدانی و میثم ابراهیمی را در ادامه ملاحظه میکنید.

کنسرت های ستاره های موسیقی پاپ

به سراغ داغترین و تازه ترین اخبار و رویدادهای مربوط به رضا یزدانی،علی عبدالمالکی،بنیامین بهادری،علیرضا روزگار و میثم ابراهیمی رفته ایم. 


رضا یزدانی و آلبوم دوئل در آینه
رضا یزدانی که این روزها از کاور آلبوم جدید خود به نام دوئل در آینه رونمایی کرده است و اولین تیزر این آلبوم را نیز منتشر کرده ،قرار است که ١٠ روز قبل از کنسرت خود در تهران آلبوم را روانه بازار کند تا هوادارانش تمامی قطعات را گوش دهند.کنسرت تهران وی در ١١ خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد که این اولین اجرا این خواننده در سال ٩٥ نیز است.

علی عبدالمالکی در حال ساخت قطعه جدید
علی عبدالمالکی این روزها درگیر ساخت قطعه ای جدید و به قول خودش یک کار فوق العاده احساسی و عاشقانه است .این خواننده در ٢٠ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و ٢٣ اردیبهشت در خراسان رضوی برای اولین بار و به سرپرستی انوشیروان تقوی به روی صحنه خواهد رفت.
 
ستاره های موسیقی
 
 
علیرضا روزگار و اولین کنسرت رسمی او
علیرضا روزگار که مدتی پیش آلبوم فنجون برعکس را روانه بازار موسیقی کرده است در حال آماده سازی خود و گروهش برای اولین اجرا در تهران است،وی قرار است که در ٢٧ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای اولین بار به اجرای برنامه بپردازد و قطعاتی از آلبوم جدید و قطعه هایی خاطرانگیز دیگری را برای هوادارانش بخواند.

بنیامین بهادری و تور کنسرت اروپا
بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان که بعد از آلبوم ٩٤ خود درگیر پروژه فیلم سینمایی سلام بمبئی بود بعد از اتمام این فیلمبرداری در اردیبهشت اجراهایی داشته وخواهد داشت ، در ١٩و ٢٣ اردیبهشت به ترتیب در ساهرود و تهران به روی صحنه خواهد رفت . وی نیز به همراه محمدعلیزاده،شهرام شکوهی،محمد اصفهانی برای اجرای برنامه ای در ٢٤ و ٢٥ اردیبهشت به سوئد و آلمان سفر خواهند کرد.

میثم ابراهیمی و کنسرت تهران
میثم ابراهیمی که آخرین قطعه ای که به تازگی از او منتشر شده "ستاره بارون" نام دارد،قرار است در ٨ خرداد در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میلاد به دیدار هوادارانش برود و قطعه هایی از جمله تگرگ و ستاره بارون را اجرا کند.

خبرهای داغ از ستاره های موسیقی

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
1 نظر به ثبت رسیده است
نوا1395-02-19
من عاشق ههههههممممممههههه هنر مندامون هستم واااقعا خسته نباشند☺
20
وبگردی