مجید خراطها

مشکل بینایی مجید خراطها چیست؟!+ آخرین وضعیت بینایی مجید خراطها

تاریخ انتشار : 28 آذر 1397کد مطلب : 30368زمان مطالعه : 2 دقیقه
مجید خراطها خواننده کشورمان که چند روز پیش بر اثر یک اشتباه دچار مشکل بینایی شده بود با انتشار ویدئویی در اینستاگرام درباره آخرین وضعیت بینایی اش توضیح داد.

اولین پیام مجید خراطها بعد از مشکل بینایی

چهار روز پیش بود که خبری ناراحت کننده درخصوص مشکل بینایی مجید خراطها در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و حکایت از ایجاد یک مشکل جدی بینایی برای مجید خراطها داشت. ادمین صفحه اینستاگرام مجید خراطها هم با انتشار پستی در اینستاگرام درباره وضعیت سلامتی آقای خواننده توضیح داد.

مشکل بینایی مجید خراطها چه بود و این روزها چه وضعیتی دارد

چهار روز پیش ادمین صفحه اینستاگرام مجید خراطها با انتشار عکس زیر نوشت :متاسفانه با تشخیص غلط و تجویز اشتباه دارو توسط پزشک، بینایی مجید خراطها تا امروز فقط بدتر شد.

اکنون مجید جان از روحیه مناسبی هم برخوردار نیست و درگیر درد چشم و تار بینی مطلق و سردرد های زیاد است . فعلا با بررسی مدارک پزشکی توسط پزشکان متخصص، احتمال التهاب عصب بینایی زیاد است . لذا جهت درمان این بیماری نادر باید در مکانی دور از پارازیت و امواج رادیویی باشد.

مجید خراطها

مشکل جدی بینایی مجید خراطها

این وضعیت مجید خراطها ادامه داشت و جدیدترین اخبار درباره آخرین وضعیت سلامت او از طریق برادرش پیگیری میشد تا اینکه مجید خراطها با انتشار ویدئویی همراهانش را تا حدودی از نگرانی بیرون آورد.

مجید خراطها

آخرین وضعیت سلامت مجید خراطها

مجید خراطها در این ویدئو گفت : سلام عرض میکنم خدمت همه شما دوستان گلم . به لطف خدا ، انرژی مثبت شما و تلاش درمانگران مختلف نوری به دنیای تاری که روبروم بود تابید. ممنونم از همه شما.

روزگار معلم سختگیری است و برای اینکه یه چیزایی رو بهت یاد بده خیلی چیزای با ارزشو ازت میگیره ، الان میفهمم که ای کاش به یه سری چیزا بیشتر و بهتر نگاه میکردم . به چهره عزیزانتون بیشتر و بهتر نگاه کنید .

با هر پایان و وضعیتی که داشته باشم بازم کنارتون هستم. مرسی از دعاهاتون و از اینکه نگرانم بودید.

مجید خراطها

مجید خراطها خواننده موسیقی پاپ

مجید خراطها از خواننده های موسیقی پاپ کشورمان است که اولین آلبوم غیر رسمی اش را در سال 84 منتشر کرد اما اولین آلبوم رسمی این هنرمند کشورمان سال 91 روانه بازار شد و مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت.

مجید خراطها

وضعیت سلامت چشمی مجید خراطها

دیگه میرم در سال 91 اولین البوم رسمی مجید خراطها بود و دومین آلبوم رسمی این خواننده جوان با نام دارم میرم در سال 94 روانه بازار موسیقی شد.

مشکل بینایی مجید خراطها چیست؟!+ آخرین وضعیت بینایی مجید خراطها

4.637
این مطلب مفید بود ؟343
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
برچسب : مجید خراطها
وبگردی