مهاجم استقلال

طلسم‌شکنی مهاجم استقلال پس از 11 بازی

تاریخ انتشار : 5 شهریور 1401کد مطلب : 30519زمان مطالعه : 2 دقیقه
تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر توانست میهمان خود مس کرمان را با تک گل کوین یامگا شکست دهد که این نخستین پیروزی خانگی این تیم بود.

مهر:تیم فوتبال استقلال پس از کسب اولین پیروزی خود در فصل جدید در هفته دوم مقابل ملوان، غروب پنجشنبه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میزبان مس کرمان بود و شاگردان ساپینتو توانستند با تک گلی که توسط کوین یامگا به ثمر رسید، میهمان تازه لیگ برتری شده خود را با شکست بدرقه کرده تا جمع امتیازات شان را به 6 برسانند.

در این بازی کوین یامگا که مطابق معمول در ترکیب اولیه آبی پوشان قرار داشت توانست بازی خوبش در خط حمله را با به ثمر رساندن یک گل 3 امتیازی تکمیل کرده تا نشان دهد در این فصل هم انگیزه‌های زیادی برای درخشش در لیگ برتر ایران دارد.

یامگا که فصل گذشته با 10 گل بهترین گلزن استقلال و دومین گلزن برتر فصل شده بود، هفته‌های مدیدی موفق به گلزنی نشده بود و شمار هفته‌های دور از گل این مهاجم گلزن دو رقمی شده بود.

آخرین بار کوین یامگا در هفته بیست و یکم فصل گذشته و در دیدار جنجالی بین استقلال و گل گهر توانست دروازه شاگردان امیر قلعه نویی را باز کند تا در پیروزی با ارزش آبی‌ها که با نتیجه 2 بر یک ثبت شد تاثیر گذار باشد. پس از آن گل یامگا دیگر نتوانست در هیچیک از دیدارهای رسمی و تدارکاتی این تیم گلزنی کند تا بازی هفته سوم در فصل جدید مقابل مس کرمان که زننده گل 3 امتیازی آبی پوشان بود.

یامگا در هفته دوم هم پاس گلی را برای مهدی قایدی آماده کرد تا پای قایدی در اولین دقایق بازگشتش به استقلال به گل باز شود؛ و این پاس گل به همراه گل 3 امتیازی وی مقابل مس کرمان مهاجم 25 ساله استقلال را با یک گل و یک پاس گل در 3 بازی، در شمار بازیکنان امتیازآور این تیم در فاز تهاجمی قرار داده است.

انتهای پیام/م

طلسم‌شکنی مهاجم استقلال پس از 11 بازی

52
این مطلب مفید بود ؟20
وبگردی