عباس کیارستمی

آخرین وضعیت جسمانی عباس کیارستمی

تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1395کد مطلب : 30618زمان مطالعه : 2 دقیقه
وزیر بهداشت بعد از ملاقات با عباس کیارستمی کارگردان به نام کشورمان که به دلیل مشکل گوارشی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود از وضعیت بهبودی وی گفت.

بهبودی عباس کیارستمی بعد از جراحی

عباس کیارستمی عزیز یکی از کارگردانان موفق سینما و تلویزیون مدتی بعد از جراحی حالا در وضعیت بهتری به سر می برند . وزیر بهداشت بار دیگر به ملاقات عباس کیارستمی رفت. دکتر رضا پایدار مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی گفت:به اتفاق آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و آقای دکتر حریرچی قائم مقام ایشان، دیدار دیگری از آقای کیارستمی داشتیم و خوشبختانه حال ایشان مساعد است.  وی اضافه کرد:برای ادامه درمان ایشان، برنامه ریزی ویژه ای داریم که در حال اجراست.

عباس کیارستمی

حال عباس کیارستمی چطور است؟

دکتر پایدار در پاسخ به این پرسش که کیارستمی چه زمانی به روال عادی زندگی برمی گردد؟ توضیح داد:شرایط ایشان الان هم عادی است اما ممکن است در فاصله یکی، دو ماه آینده یک عمل حراجی تکمیلی داشته باشد؛ با این حال فعلا حالشان خوب است.

وی درباره زمان شروع فعالیت های هنری کیارستمی و بازگشت اش به دنیای فیلمسازی گفت:فعلا ایشان در منزل زندگی می کند اما برای بازگشت شان به کار باید قدری صبر کرد.

عباس کیارستمی فیلمساز صاحب نام اسفندماه گذشته به دلیل ناراحتی گوارشی و در پی دو عمل جراحی در بیمارستان بستری شد و هفتم اردیبهشت ماه از بیمارستان به خانه رفت تا دوره نقاهت خود را در منزل بگذراند.

کارگردان «طعم گیلاس» و «خانه دوست کجاست؟» در روز ترخیص اش از بیمارستان به ایسنا گفته بود:من امروز از بیمارستان مرخص می شوم، اما این مرخصی به معنای بهبودی کامل نیست.

او همچنین مطرح کرده بود:50 روز در بیمارستان بوده ام و امیدوارم بتوانم پروسه بهبودی ام را در خانه ادامه دهم.

وزیر بهداشت 26 فروردین ماه در بیمارستان به عیادت عباس کیارستمی رفته بود.

آخرین وضعیت جسمانی عباس کیارستمی

53
این مطلب مفید بود ؟30
برگرفته از ایسنا /ن
وبگردی