طناز طباطبایی
عبدالرضا کاهانی کارگردان فیلم توقیفی ارادتمند نازنین بهاره تینا آمادگی خود را برای اکران اینترنتی فیلمش اعلام کرد.

اکران اینترنتی ارادتمند نازنین بهاره تینا

ارادتمند نازنین بهاره تینا فیلمی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی است که سال 95 ساخته شد و اما هرگز نتوانست مجوز اکران دریافت کند و نزدیک به چهار سال است که خبری از اکران آن نیست.

با توجه به تعطیلی سینماها و اکران اینترنتی فیلم ها، عبدالرضا کاهانی کارگردان این فیلم درباره اکران آنلاین فیلمش در یک پست اینستاگرامی توضیح داد.

توضیح عبدالرضا کاهانی درباره اکران ارادتمند نازنین بهاره تینا

عبدالرضا کاهانی با انتشار پستی در اینستاگرام درباره اکران ارادتمند نازنین بهاره تینا نوشت:

در جواب دوستان عزیزی که انتظار دارند فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا رو اینترنتی پخش کنم باید بگم:اگه شریک دوست داشتنی ام -که دلایل موجه برای عدم انتشار فیلم داره- اجازه بده، همین الان فیلمو آنلاین منتشر می کنم؛ به احترام شما که بارها و بارها منو شرمنده کردید و با کامنت های زیبا و صمیمانه سراغ فیلمو گرفتید. پس از چند سال انتظار، توقعی ندارم جز این که شما -بدون سانسور- تماشاگر فیلم باشید.

وقتی می گید فیلمو اینترنتی پخش کنم مطمئن باشید منم بهش فکر کردم و اگه مانعی نباشه لحظه ای درنگ نمی کنم. این اثر متعلق به شماست. شما که هر روز در حال پیشرفت فکری و اجتماعی هستید و من خجالت می کشم محصول فکری پنج سال گذشته م رو از شما دریغ کنم.دوستتون دارم. عبدالرضا کاهانی....

طناز طباطبایی،مهناز افشار و آیدا ماهیانی

فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا از اولین فیلم های عبدالرضا کاهانی بود که دی ماه سال 94 مقابل دوربین رفت و تصویربرداری آن 45 روز به طول انجامید.

سحر دولتشاهی

طناز طباطبایی، مهناز افشار و آیدا ماهیانی سه بازیگر نقش اصلی فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا را تشکیل میدهند.

طناز طباطبایی

بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا عبارتند از:

طناز طباطبایی، مهناز افشار، آیدا ماهیانی، مهران غفوریان، سحر دولتشاهی، مجید جوزانی، سیاوش چراغی پور، پانته آ سیروس،صحرا اسداللهی، سعید عطائیان، امیررضا رنجبران، اشکان مهری، میلاد گهواره چی، رادین عطائیان، محمد شهبازی و... بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

مهران غفوریان

آمادگی عبدالرضا کاهانی برای اکران ارادتمند نازنین بهاره تینا

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
وبگردی