سریال علی البدل

سریال علی البدل به رمضان خواهد رسید؟

تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1395کد مطلب : 30893زمان مطالعه : 3 دقیقه
الهام غفوری تهیه کننده سریال علی البدل اعلام کرد با توجه به زمان اندکی که تا ماه رمضان باقی مانده این سریال بعد از ماه مبارک رمضان پخش میشود.

پخش سریال علی البدل بعد از ماه رمضان

سریال علی البدل در حالی کلید خورد که تهیه کننده آن اعلام کرد این سریال برای پخش در ماه رمضان نمی رسد.

الهام غفوری تهیه کننده علی البدل امروز خبر کلید خوردن این سریال در شهر همدان را اعلام کرد، اما او همزمان به این نکته هم اشاره کرده که با توجه به نزدیک بودن ماه رمضان اگر پروسه تولید زمان بر شود احتمال دارد این سریال به پخش در ماه رمضان نرسد. ما پیش از این چنین پیش بینی ای را کرده بود چرا که سریال های مناسبتی اگر بخواهند به پخش برسند باید حداقل سه ماه پیش از رسیدن آن مناسبت تصویربرداری خود را آغاز کنند و علی البدل در حلی کلید خورده که تنها بیست روز تا ماه رمضان باقی مانده است.

بازیگران سریال علی البدل


هفته گذشته و پس از انتشار تصویر خداحافظی محسن تنابنده از تلویزیون آی سینما خبری با عنوان «ساخت علی البدل فعلا منتفی شد» را روی خروجی خود قرار داد که در بخشی از آن آورده بود «با توجه به وقفه ای که در کلید خوردن این سریال به وجود آمده، و همچنین زمانی که تا آغاز ماه رمضان باقی مانده به نظر نمی رسد «علی البدل» در ماه رمضان از شبکه یک پخش شود،مگر آن که در 24 ساعت آینده اتفاقات تازه ای رخ دهد.»

اما بعد از انتشار این خبر، برخی عوامل «علی البدل» در تماس با برخی رسانه ها، از ساخته و پخش شدن این سریال از ابتدای ماه رمضان خبر دادند و اعلام کردند همه چیز همان طور که پیش بینی شده جلو خواهد رفت.

اما امروز الهام غفوری تهیه کننده «علی البدل»در آخرین گفت وگو خود درباره زمان پخش شدن این سریال به ایرنا گفت:« با وجود زمان محدود باقی مانده تا ماه مبارک رمضان در صورت زمانبر شدن تولید، این سریال بعد از ماه رمضان پخش می شود.»

این تهیه کننده در ادامه اضافه کرد« کیفیت تولید این سریال بسیار با اهمیت بوده و نباید به خاطر شتاب در تولید سریال به منظور پخش آن در ماه مبارک رمضان، کیفیت را فدای سرعت کرد.»

اما نکته جالب این است که سال گذشته «پایتخت4 » با عوامل سازنده «علی البدل» در حالی از ابتدای ماه رمضان به روی آنتن رفت که تصویربرداری اش را از 15 فروردین ماه آغاز کرد و تا 18 تیرماه مصادف با بیست و دومین روز از ماه رمضان ادامه داشت.

محسن تنابنده و سیروس مقدم

حتی «پایتخت3» هم که در عید نوروز سال 93 در 15 قسمت به روی آنتن شبکه یک رفت تصویربرداری اش را از 15 دی 92 یعنی بیش از دوماه مانده تا عید نوروز آغاز کرد.

با تغییراتی که این روزها در راس مدیریت سازمان صداوسیما افتاده است، آی سینما پیش تر پیش بینی کرده بود که این موضوع می تواند باعث وقفه ای بر آغاز تولید «علی البدل» شود و این این موضوع کاملا مشخص بود که تنها در فاصله 22 روز مانده به ماه مبارک رمضان، بعید به نظر می رسید که سریال 26 قسمتی «علی البدل» آماده پخش از شبکه یک به عنوان یکی از سریال های مناسبتی ماه رمضان شود.

حال باید دید در شرایطی که تلویزیون احتمالا «علی البدل» را به عنوان سریال ماه رمضانی اش ندارد و سریال «پادری» یا همان «دودکش 2» هم تنها در 15 قسمت ساخته شده مدیران سیما برای جای خالی سریالی در این مناسبت پر مخاطب چه خواهند کرد، خصوصا همان طور که گفتیم وضعیت صدا و سیما تا زمانی که تیم مدیریتی جدید کامل مستقر نشود به ثبات لازم نخواهد رسید و این بی ثباتی می تواند نتیجه بدی برای تدارک برنامه های ویژه ماه رمضان داشته باشد آن هم بیست روز مانده به آغاز این باکس مناسبتی مهم در تلویزیون.

«علی البدل» با فیلم نامه ای از تیم نویسندگانی شامل محسن تنابنده، خشایار الوند و حسن وارسته جلوی دوربین خواهد رفت و بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، محسن تنابنده، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، مهسا باقری در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت. در خلاصه داستان سریال هم آمده:من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

سریال علی البدل به رمضان خواهد رسید؟

55
این مطلب مفید بود ؟50
برگرفته از وب سایت آی سینما - / ک
وبگردی