معجون هویج
هویج را خیلی ها به عنوان تقویت کننده ی چشم ها می شناسند، ولی هویج علاوه بر تقویت چشم، خواص فراوان دیگری دارد که در این بخش قصد داریم تا شما را با خواص هویج بیشتر آشنا کنیم.

معجون هویج شفا بخش همه ی درد ها

معجون هویج، ترکیبی معجزه آسا برای درمان بیماری ها و سرشار از ویتامین، پروتئین، آنتی اکسیدان و مواد معدنی است.مصرف هویج به نشاط و درخشان شدن پوست شما کمک میکنه. به دلیل وجود ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در سلامت پوست خیلی موثره.

 
مواد موجود در این ترکیب سبب افزایش سیستم ایمنی بدن، کاهش قند و چربی، تقویت سیستم عصبی و دستگاه گوارش، درمان آلرژی ها، کاهش سردرد و التهاب اندام ها، کاهش اختلالات قلبی عروقی و درمان فشار خون و دیابت می شود.
 
علاوه بر این فواید تمام مواد موجود در این ترکیب بیماری مهلک سرطان را نیز شکست داده و بدن را بیمه عمر می کند.
خاصیت هویج
مواد تشکیل دهنده
یک عدد هویج
دو عدد پرتقال
نصف خیار
5 تا 10 برگ نعنا
20 گرم ریشه زنجبیل تازه
 
طرز تهیه
 
میوه ها را بشویید و خرد کنید سپس همگی را در مخلوط کن بریزید به طوری که کاملا خرد و له شوند. سپس برگ نعنا را به ترکیب اضافه کنید و دوباره مخلوط کن را روشن کنید. گفته می شود که این معجون را روزانه قبل از مصرف صبحانه با شکم خالی میل کنید. اگر به طور منظم و مرتب این ترکیب را مصرف کنید، همه دردهای بدنتان درمان شده و سلامتی تان افزایش می یابد. 

معجون هویج ، شفا بخش همه ی درد ها + طرز تهیه

4.138
این مطلب مفید بود ؟317
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از Healthy Food Team-/ر
برچسب : هویج
وبگردی