سیاوش خیرابی

چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 29 آذر + تصاویر

کد مطلب : 31030تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
امروز 29 آذر همزمان با سالروز تولد و درگذشت برخی از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

چهره های مشهور ایرانی که در 29 آذر متولد یا درگذشتند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به آخرین روزهای آذرماه رسیدیم. امروز 29 آذر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز اشاره میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 29 آذر هستند ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

مهتاب نصیرپور

مهتاب نصیرپور بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 آذر 1344 در تهران متولد شد.

مهتاب نصیرپور

مهتاب نصیرپور بازی در تئاتر را از سال 65 آغاز کرد و از سال 70 وارد دنیای سینما شد و در فیلم هایی چون من ترانه 15 سال دارم، الو الو من جوجوام، مسافران، به نام پدر، دنیای وارونه، آستیگمات و سرو زیر آب جلوی دوربین رفت. این هنرمند همسر محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان می باشد.

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 آذر 1326 در ملایر متولد شد.

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی را بسیاری از مخاطبان تلویزیون با بازی در سریال هایی چون پشت کنکوری ها، نقطه چین، خانه به دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین، چهارخونه، چاردیواری و... می شناسند.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 آذر 1363 در تهران متولد شد.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی با بازی در سریال ترانه مادری در سال 87 در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و بعد از آن در فیلم هایی چون دلنوازان، از یاد رفته، سه پنج دو، آوای باران، سر به راه، ساعت صفر، پرستاران و هست و نیست جلوی دوربین رفت.

ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی خواننده کشورمان دی ماه سال 1349 متولد شد و 29 آذر 1385 درگذشت.

ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی کار حرفه ای را از سال 74 آغاز کرد و بسیاری از آهنگ های او مورد استقبال اهالی زیادی از طرفداران دنیای هنر واقع شد. درگذشت ناصر عبداللهی با شبهات زیادی همراه بود که بعد از مرگ او هم ادامه داشت.

چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 29 آذر + تصاویر

3.947
این مطلب مفید بود ؟3710
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف/ف
1 نظر به ثبت رسیده است
afshin1395-03-03
فال روزانه عال و بدون نقص ترین فالی ک دیدم خسته نباشید
33
وبگردی