اپلیکیشن
جدیدترین “اپلیکیشن” های 2018 همه و همه را اینجا جمع اوری کرده ایم تا با آنها آشنا شوید.

 برترین اپلیکیشن های 2018 

 گوشی های تلفن همراه یکی از پرکاربردترین و مهم ترین وسایل در دنیای امروزه شده اند که همزمان با پیشرفت این ابزار بسیار کاربرد، برنامه هایی هم که بیشترین میزان کاربرد را داشتند و یا اپلیکیشن هایی که می توانند زندگی را برای ما انسان ها آسوده نمایند، تهیه و تولید می شوند تا ما بتوانیم کارهایمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

از این رو می توان به اهمیت برنامه های اسمارت فون ها اشاره نمود که شاید حضور این برنامه ها و اپلیکیشن ها منجر به پیشرفت تکنولوژی و یا روشن شدن ایده های دیگر شده باشند. به همین دلیل تیم تکنولوژی نمناک قصد دارد در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک شما را هر چه بهتر و نزدیک تر با برترین اپلیکیشن های 2018 در سیستم عامل ios و سیستم عامل اندروید آشنا سازد تا بتوانید هر چه بهتر کارهای روزمره خود را انجام دهید. همراه ما باشید.

برترین اپلیکیشن های ios و برترین اپلیکیشن های اندروید

1- Adobe Premiere Rush CC - مناسب سیستم عامل ios

یکی از برنامه هایی که به مدت چندین سال است که از آن نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر در جهان استفاده می شود، اینستاگرام می باشد که در این برنامه پر کاربرد تصاویر و ویدیوهایی را با دوستانمان به اشتراک میگذاریم. با این وجود اغلب سعی می کنیم تا تصاویر و ویدیوهای ادیت شده را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم که برای ادیت و ویرایش تصاویر و ویدیوها می بایست از برنامه های زیادی استفاده کنیم.

سیستم عامل ios

به همین دلیل برنامه " Adobe Premiere Rush CC " یکی از برنامه های برتر در زمینه ادیت و ویرایش چندین ویدیو با یکدیگر می باشد که می توانید با استفاده از این برنامه ویدیوهایی که می خواهید به اشتراک بگذارید را بصورت کاملا حرفه ای ویرایش نمایید. با این وجود این برنامه نیاز به هزینه ای ندارد و می توانید بصورت کاملا رایگان از آن استفاده نمایید.

اندروید


2- Asphalt 9 Legends 

زمانیکه سخن از بازی پرهیجان و مسابقه ای می افتد، با هر نوع علایق و سلایق باشید، اولین بازی ای که ممکن است نام ببرید بازی آسفالت می باشد که این بازی کاملا واقعی و با کیفیت یکی از بازی هایی است که دارای طرفداران بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان می باشد. از این رو این بازی هر چند زمان یکبار آپدیت می شود که برای نصب این بازی می بایست بیش از 2 گیگ اینترنت مصرف کنید!

برترین اپلیکیشن های 2018

اما آخرین نسخه عرضه شده این بازی یعنی " Asphalt 9 Legends " توانست با استقبال فراوانی از جانب علاقمندان این بازی روبرو شود چرا که دارای گرفیک بسیار واضح و با کیفیتی را دارا می باشد که با ساعت ها بازی شاید باز هم احساس کنید که نیاز به بازی کردن دارد و نباید این فرصت را از دست دهید..!

برترین اپلیکیشن های اندروید

برترین اپلیکیشن های ios


3- Fortnite

دسته ای از بازی هایی که همیشه با استقبال فراوان روبرو شده اند، بازی های ماجراجویانه می باشند که اکثر دارندگان اسمارت فون ها به این نوع گیم ها علاقه فراوانی دارند. از این رو بازی هیجانی که در سال 2018 میلادی رونمایی شد، بازی " Fortnite " بود که توانست در طی چند روز با نصب فوق العاده زیادی در فروشگاه هایی اعم از اپ استور و گوگل پلی استور روبرو شود.

اپلیکیشن

با این وجود اگر شما عاشق بازی های ماجراجویانه و بی نظیر هستید، ما به شما بازی " Fortnite " را معرفی می کنیم که برای آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید و کاملا رایگان می باشد.

اپلیکیشن

اپلیکیشن


4- Google Lens

یکی از بزرگترین شرکت های جهان، گوگل می باشد که این روزها کمتر کسی است که با این شرکت بزرگ آشنا نباشد. شرکت گوگل با برنامه و پروژه های متعددی در جهان شناخته شده است که مهم ترین و اصلی ترین آن موتور جستجوی گوگل می باشد که در آن تعداد بسیار زیادی صفحه وجود دارد و می توانید از آن برای موارد مختلف استفاده کنید.

اپلیکیشن

اما در سال 2018 گوگل برنامه های متعددی را رونمایی کرد که یکی از مهم ترین آنها " Google Lens " بود که با استفاده از این برنامه می توانید از چیزهای زیادی بدون تایپ و تنها با استفاده دوربین گوشی مطلع شوید. برای مثال می توانید از یک پیراهن عکس بیندازد و سپس از قیمت و طراح آن آگاه شوید که این برنامه یک برنامه کاملا حرفه ای و واقعی می باشد که می توانید از آن بصورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

اپلیکیشن


5- Google News

روزانه اتفاقات بسیار زیادی در سطح جهان رخ می دهند که شاید ما به دلیل محدودیت های کاری و عدم دسترسی به تلویزیون، نتوانیم از آنها مطلع شویم و این در حالی باشد که به شنیدن خبرهای جهان علاقه داریم.

اپلیکیشن

از این رو شرکت بزرگ گوگل برای آنکه بتواند این نیاز را برای کاربران خود رفع کند در طی اقدامی جالب از برنامه " Google News " رونمایی کرد که تنها با نصب کردن این برنامه بر روی اسمارت فون خود می توانید از خبرهای روز جهان مطلع شوید که برای تمام دارندگان اسمارت فون ها توصیه می شود و برای نصب نیازی به هزینه نیست و می توانید بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن

اپلیکیشن


6- Otter Voice Notes

در طول روز ممکن است تصمیم به انجام کارهای زیادی بگیرید که در آینده و یا روزهای آتی انجام دهید، اما متاسفانه به دلیل مشغله کاری ممکن است از آن غافل شوید و نتوانید انجام دهید.

اپلیکیشن

اما برنامه ای به نام " Otter Voice Notes " در سال 2018 میلادی رونمایی شد که می توانید با این برنامه کاربردی حرف بزنید و تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید را به صورت مکالمه بگویید تا این برنامه بصورت همزمان صدای شما را ضبط و تایپ کند تا بتوانید هر چه دقیق تر از آن استفاده کنید. با این وجود این برنامه یادداشت بسیار کاربردی می باشد که تنها از زبان انگلیسی در حال حاضر پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن

 اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن های اندروید و ios در سال 2018

3.520
این مطلب مفید بود ؟146
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی