نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی با انتشار تصویری از فیلم جدیدش با نام " چی فکر میکردیم چی شد " به کارگردانی امید آقایی جلیانی خبر داد.

گریم نیوشا ضیغمی در فیلم سینمایی جدیدش

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بعد از دو سال دوری از دنیای بازیگری با یک فیلم سینمایی به دنیای هنر بازگشت.

این بانوی هنرمند که بخاطر تولد دخترش دو سال از دنیای بازیگری دور بود در فیلم سینمایی چی فکر می کردیم چی شد با نام قبلی ورود و خروج ممنوع مقابل دوربین رفت.

نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی از گریم جدیدش نوشت:

صدا ،دوربین،حرکت ....

نمیدونم چه جادوییه که این سه تا کلمه هرگز عادی نمیشه و همیشه حس شروعی تازه رو داره بازی کردن هر نقش یعنی تجربه زندگی تازه یعنی عبور از کسی که هرگز نبودی ,اما فرصت زندگی کردن و بودن بجای اون رو پیدا کردی و هر بار به نگاهی تازه تر رسیدی...

شونزده سال از اولین روزی که وارد دنیای سینما شدم گذشت،فیلمهایی که هر کدوم در زمان خودش تجربه کردنش جذاب بود حتی خاطرات روزهای سخت هم برام شیرینه و مطمئنم اگر صد بار دیگه هم به دنیا بیام باز هم همین حرفه رو خواهم داشت... قطعا کم و کاستی داشتم و دارم اما، واقعیت اینه که کارم به من یاد داد انسان بهتری باشم و این یعنی همه چیز دوستون دارم و به عشق شما هستم....

نیوشا ضیغمی

فیلم سینمایی چی فکر می کردیم چی شد با نام قبلی ورود و خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته به تازگی مقابل دوربین رفته است.

محمدرضا شریفی نیا، نیوشا ضیغمی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست و هادی کاظمی از جمله بازیگران فیلم چی فکر می کردیم چی شد هستند که به تازگی مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفته اند.

امید آقایی جلیانی

امید آقایی جلیانی کارگردان فیلم چی فکر میکردیم چی شد است که اولین کارگردان روحانی سینما است که ساخته جدید او هم درباره یک روحانی است و داستانی کمدی اجتماعی دارد.

گریم جدید نیوشا ضیغمی در فیلم " چی فکر میکردیم چی شد "

2.315
این مطلب مفید بود ؟78
منبع : صفحه نیوشا ضیغمی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی