ترکیب استقلال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

تاریخ انتشار : 28 آذر 1402کد مطلب : 31152تعداد نظرات : 2 نظر
تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امروز به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که سه بازیکن خود را در اختیار ندارد.

مهر:تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

آبی‌های پایتخت در حالی امروز به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت که 3 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند و همین موضوع باعث خواهد شد تا ترکیب این تیم تغییراتی داشته باشد.

محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی مدافعان تیم فوتبال استقلال تهران که در دربی 102 پایتخت غایب بودند در این دیدار هم غایب خواهند بود. سلیمی در دیدار با فولاد دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و همسترینگ شد و با توجه به عدم بهبودی کامل دیدارهای دربی و نساجی را از دست داد.

مرادمند هم که پیش تر در دیدار استقلال مقابل تراکتور تبریز دچار آسیب دیدگی شده بود هنوز به مرز آمادگی نرسیده است نمی‌تواند آبی‌ها را در بازی‌های پیش رو همراهی کند.

امید حامدی‌فر هافبک آبی‌های پایتخت هم با کارت زردی که در دربی 102 پایتخت دریافت کرد 4 کارته شد و بازی با نساجی را از دست داد تا جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال از استفاده کردن این بازیکن هم محروم شود. حامدی‌فر در دو بازی آخر آبی‌ها به عنوان بازیکن فیکس برای استقلال به میدان رفته بود.

با توجه به این شرایط تیم فوتبال استقلال احتمالاً با ترکیب زیر به مصاف نساجی خواهد رفت:

سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

انتهای پیام/م

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

51
این مطلب مفید بود ؟10
2 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی