عینک
شوخی دو نوجوان با قرار دادن عینک در روی زمین موجب چالش و به اشتباه افتادن مردم در موزه هنرهای معاصر سانفرانسیسکو شد .

تبدیل شدن عینک به شاهکار هنری در موزه سانفرانسیسکو

موزه هنرهای معاصر سانفرانسیسکو یکی از موزه های مشهور ایالات متحده آمریکاست. این موزه در شهر سانفرانسیسکو در کالیفرنیا قرار دارد و توسط استاد بزرگ معماری ماریو بوتا طراحی گردیده است.

این موزه یکی از بناهای مشهور ایالت متحده آمریکا می باشد که توسط استاد بزرگ ماریو بوتا طراحی شده است. ساختمان زیبای این موزه که در شهر سان فرانسیسکو واقع شده، به عنوان یک منظر شهری فوق العاده و طرحی استثنایی در این شهر به شمار می رود. این ساختمان از سه بلوک مجزا تشکیل شده که حجمی بزرگ و قدرتمند را به نمایش می گزارد .

دو نوجوان که به شوخی یک عینک را روی زمین موزه هنرهای معاصر سانفرانسیسکو قرار دادند، در کمال تعجب دیدند که بسیاری از بازدیدکنندگان این عینک را به عنوان یک اثر هنری تلقی می کنند و حتی از آن عکس می گیرند.

عینک

وقتی یک عینک معمولی تبدیل به اثر هنری میشود

شوخی این نوجوانان و رفتار بازدیدکنندگان در اشتباه گرفتن یک عینک معمولی به عنوان اثر هنری در این موزه معتبر، ارزش هنری برخی نمایشگاه ها را زیر سوال برده و در عین سادگی، سطح درک افراد را به چالش کشیده است.

یکی از این دو نوجوان که 17 سال سن دارد، گفت:وقتی مردم دور این عینک جمع شده بودند و از آن عکس می گرفتند، من نیز شروع به عکس گرفتن از مردم کردم. سپس تصاویر را در توییتر منتشر کردم که موجب عصبانیت بازدیدکنندگان شد.

 

عینکی که موجب چالش در موزه سانفرانسیسکو شد

2.56
این مطلب مفید بود ؟33
برگرفته از ایسنا / م.ف
برچسب : موزه ها
وبگردی