اشکان اشتیاق
بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر سینما و تلویزیون به همراه فیلم شناسی و عکسهای اشکان اشتیاق را در نمناک ملاحظه نمایید.

بیوگرافی اشکان اشتیاق بازیگر سینما و تلویزیون

نام:اشکان

نام خانوادگی:اشتیاق

تاریخ تولد:1363/4/6

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته گرافیک

-----------------------------------------------------------

زندگینامه اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق بازیگر سینما و تلویزیون در ششمین روز از سال 1363 در شهر تهران متولد شد، او فارغ التحصیل رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال میباشد.

اشکان اشتیاق

 عکسهای اشکان اشتیاق

اشتیاق زمانی که سن بسیار کمی داشت پا به عرصه بازیگری گذاشت و برای اولین بار در برنامه سیب خنده و سریال دنیای شیرین دیده شد و بعد از آن در سریال های کیف انگلیسی و دوستانه به ایفای نقش پرداخت. بازی در سریال نود قسمتی زیر آسمان شهر با کارگردانی مهران غفوریان او را به شهرت رساند.

اشکان اشتیاق و مجید صالحی

عکسی از اشکان اشتیاق در مجموعه سیب خنده

فعالیت هنری اشکان اشتیاق

ورود به سینما با چپ دست

اشکان اشتیاق با بازی در فیلم چپ دست آرش معیریان پا به عرصه سینما گذاشت. چپ دست روایتگر داستان زندگی دختری به نام سارا (لیلا اوتادی) است که بعد از یک تصادف شدید حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد. و سامی (حمید گودرزی) با دیدن او در یک رستوران عاشق میشود و تلاش زیادی می کند تا حافظه او را برگرداند …

 اشکان اشتیاق و یوسف تیموری

 اشکان اشتیاق و یوسف تیموری

همکاری با احمد لو

اشتیاق در اکثر کارهای تلویزیونی شاهد احمدلو مثل :تله فیلم های گنج خانه سفید، بلور باران، پسرها سرباز به دنیا نمی آیند و ما خونه نیستیم به ایفای نقش پرداخته است.

 اشکان اشتیاق

سلفی اشکان اشتیاق و دوستش در ماشین

دنیای شیرین

اشکان اشتیاق در سال 1376 زمانی که تنها 13 سال داشت که در سریال دنیای شیرین به کارگردانی بهروز بقایی به ایفای نقش پرداخت. این سریال توسط بهروز بقایی برای شبکه یک سیما ساخته و در برنامه کودک و نوجوان پخش شد، این سریال داستان دو خانواده را روایت میکند که هر بار با یک مشکل تازه مواجه میشوند. شیرین نام دختر بزرگ خانواده است که هر روز این اتفاقات را در دفتر خاطراتش مینویسد.

اشکان اشتیاق و رضا عطاران و سایر بازیگران سریال دنیای شیرین

اشکان اشتیاق 13 ساله در کنار رضا عطاران و سایر بازیگران سریال دنیای شیرین

 سه در چهار

اشکان اشتیاق بعد از بازی در سریال های دنیای شیرین و زیر آسمان شهر در سال 1387 در سریال سه در چهار در کنار بازیگران به نامی همچون محمد کاسبی، مهران رجبی ، شهره لرستانی و علی صادقی به ایفای نقش پرداخت. این سریال داستان زندگی دو باجناق و خانواده هایشان را روایت میکند که برای گذران زندگی و امرار معاش تصمیم به تاسیس یک شرکت خدماتی می گیرند و همین موضوع مسائل و مشکلاتی را برای آن ها بوجود می آورد.

اشکان اشتیاق در سریال سه در چهار

عکسی جالب از سکانسی به یاد ماندنی از سریال سه در چهار

سه دونگ سه دونگ

مجموعه سه دونگ، سه دونگ در سال 1389 توسط شاهد احمدلو ساخته و در ماه رمضان سال 1390 از شبکه 5 سیما پخش شد. در این مجموعه اشکان اشتیاق نقش (منصور) پسر یک نانوا را بازی میکند که در یکی از محلات قدیمی تهران، نانوایی سنگک دارد و به همراه پدر و دو برادر دیگرش آن جا را اداره میکند . از آنجایی که تنها سه دونگ از مغازه به نام پدر وی میباشد و سه دونگ دیگر به نام دوست پدرش است که در خارج از کشور زندگی میکند. حالا سر و کله شریک نانوایی پیدا میشود و میخواهد سهمش را بگیرد و کار به جایی میکشد که آنها تصمیم به مهاجرت میگیرند...

اشکان اشتیاق و جواد عزتی

اشکان اشتیاق و جواد عزتی در نمایی از سریال سه دونگ سه دونگ

نقطه سر خط

اشکان اشتیاق در سال 1390بار دیگر با سریال نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی دیده شد،او در این سریال با بازیگرانی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مریم سعادت همبازی است.

این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی یک کارمند بازنشسته است که بعد از سال ها با وام وی موافقت شده و این اتفاق با حکم بازنشستگی او همراه است و مشکلات زیادی را برایش بوجود می آورد. اشکان اشتیاق در این سریال با بازیگرانی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مریم سعادت همبازی است.

اشکان اشتیاق 

بازی اشکان اشتیاق در سریال نقطه سرخط

دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق در سال 1394 در سریال دردسرهای عظیم با نقش کامران پسر آقای فرحان ظاهر شد. در خلاصه داستان این سریال آمده:وقتی که خانواده لطیف برای خواستگاری از بهار به تهران می آیند ناگهان بچه ای در ماشین لطیف پیدا می شود و روند ازدواج آن را دچار دردسرهایی بزرگی می کند.

بازیگران اصلی این سریال:جواد عزتی در نقش لطیف ، الناز حبیبی در نقش بهار دختر فیروزه ، مهدی هاشمی در نقش فرحان ، مریم سعادت در نقش فیروزه ، پرستو گلستانی نقش فرحان ، شهین تسلیمی نقش منیر صاحبخانه ، اشکان اشتیاق در نقش کامران.

اشکان اشتیاق

بازی اشکان اشتیاق در سریال دردسرهای عظیم

پسرها سرباز به دنیا نمی آیند

اشکان اشتیاق در این فیلم نقش یک سرباز را بازی میکند که در تلاش است به هر نحوی شده خودش را از رفتن به خدمت معاف کند. کار او به جایی میکشد که با تماس های تلفنی مشکوک سعی در ایجاد اختلاف بین والدینش میکند. در نهایت او تصمیم به جعل کارت میگیرد و با یک جاعل حرفه ای آشنا میشود ولی نهایت لو رفته و به دست پلیس می افتد. در آخر داستان زمانی که همه تیرهای او به سنگ میخورد؛ تصمیم میگیرد به سربازی برود.

بازیگران :اکرم محمدی ، اشکان اشتیاق ، محمد کاسبی، سیاوش خیرآبی و سعید پیردوست .

اشکان اشتیاق

بیوگرافی و عکسهای اشکان اشتیاق بازیگر سینما 

سال های دور از خانه

آخرین فعالیت اشکان اشتیاق مربوط به سریال خانگی سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی میباشد. هادی کاظمی و احمد مهران فر دو شخصیت اصلی این سریال هستند که با گریم های متفاوتی به ایفای نقش میپزدازند. این سریال اولین اسپین آف ایرانی از روی سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری است.

هادی کاظمی ، احمد مهرانفر و مجید صالحی

هادی کاظمی و احمد مهرانفر در سریال سالهای دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی

زوج یا فرد

تازه ترین کار تلویزیونی اشکان اشتیاق مربوط به سریال زوج یا فر میباشد که در آن نقش پسر یک معاون وزیر را ایفا کرده است. این سریال توسط علیرضا نجف زاده ساخته و در نوروز 1398 از شبکه سوم سیما پخش شد. اشکان اشتیاق در این سریال با بازیگرانی چون مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، هدایت هاشمی، ناهید مسلمی، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... همبازی است.

زوج یا فرد داستان زندگی کمال شهری یک معاون وزیر با بازی هدایت هاشمی را روایت میکند که هر بار اتفاقی برایش رخ می دهد که قصه را جلو می برد. نام این سریال در ابتدا مر قانون بود و بعدا به زوج یا فرد تغییر کرد.

سلفی اشکان اشتیاق و هدایت هاشمی

فیلم شناسی اشکان اشتیاق

مجموعه های تلویزیونی اشکان اشتیاق

  • 1397 زوج یا فرد بازیگر علیرضا نجف زاده شبکه 3

  • 1396 پنچری بازیگر برزو نیک نژاد شبکه 3

  • 1395 پرستاران بازیگر علیرضا افخمی و محمود رضا تخشید شبکه 1

  • 1395 همسایه ها بازیگر مهران غفوریان شبکه 2

  • 1394–1395 قرعه بازیگر برزو نیک نژاد شبکه 3

  • 1394 دردسرهای عظیم 2 بازیگر برزو نیک نژاد شبکه 3

  • 1393 رخنه (مجموعه تلویزیونی) بازیگر حسین تبریزی محرم شبکه 2 (11 قسمت)

  • 1391 یاور بازیگر علی شاه حاتمی تله فیلم نوروز 1392 شبکه یک

  • 1391 بزن بریم آبادان بازیگر سیدعلی نیاکان تله فیلم

  • دردسرهای عظیم بازیگر برزو نیک نژاد شبکه 3

  • 1390 آقای مدیر بازیگر حسن آقاکریمی تله فیلم

  • 1390 نقطه سر خط بازیگر سعید آقاخانی شبکه 3

  • 1390 خانه اجاره ای (سری دوم) بازیگر شاهد احمدلو شبکه 3

  • 1389–1390 سه دونگ، سه دونگ بازیگر شاهد احمدلو شبکه 5

  • 1387 سه در چهار بازیگر مجید صالحی شبکه 1

  • 1381 خاتون بازیگر فیاض موسوی

  • 1380 زیر آسمان شهر - سری اول بازیگر مهران غفوریان شبکه 3

  • 1380 دوستانه بازیگر محمد رحمانیان

  • 1378 کیف انگلیسی بازیگر امیر سجادی

  • 1376 دنیای شیرین بازیگر بهروز بقایی

  • 1376 سیب خنده بازیگر رضا عطاران

  • شیرین جاهد شبکه یک

  • پسرها سرباز به دنیا نمی آیند بازیگر شاهد احمدلو تله فیلم

  • بلور باران بازیگر شاهد احمدلو تله فیلم

  • توهم بازیگر اکبر منصورفلاح تله فیلم

  • تا حضور بازیگر بهرام درخشان تله فیلم

  • هم نفس بازیگر احسان صادقی حمزه تله فیلم

  • گنج خانه سفید بازیگر شاهد احمدلو تله فیلم

  • چشم خدا بازیگر احسان صادقی حمزه تله فیلم

  • میش بازیگر مجید صالحی تله فیلم

  • ماخونه نیستیم بازیگر شاهد احمدلو تله فیلم

اشکان اشتیاق

حضور اشکان اشتیاق در برنامه دستپخت

اشکان اشتیاق و بازیگران پنچری

 سلفی اشکان اشتیاق با یوسف تیموری، مهران غفوریان و حمید لولایی در پشت صحنه پنچری

اشکان اشتیاق و مهران غفوریان

نمایی از سریال پنچری با بازی اشکان اشتیاق و مهران غفوریان

اشکان اشتیاق در شبکه نمایش خانگی

سال های دور از خانه (مجموعه نمایش خانگی)

کارهای سینمایی اشکان اشتیاق

یکی برای همه (1390 محمد آهنگرانی)

چپ دست (1384 آرش معیریان)

زندگی شخصی

ازدواج اشکان اشتیاق

تا به حال هیچ خبر رسمی مربوط به ازدواج اشکان اشتیاق در سایت ها منتشر نشده ولی در برخی از شبکه های مجازی عکسی در حال انتشار است که آن را به عنوان همسر این بازیگر جوان سینما و تلویزیون معرفی کرده اند. گفتنی است تا کنون هیچ واکنشی از جانب این بازیگر نشان داده نشده است.

سلفی اشکان اشتیاق و همسرش

 عکس منتسب به همسر اشکان اشتیاق

درباره اشکان اشتیاق بیشتر بدانید

دوست دارم تنها باشم

بیشتر مواقع تو اتاقم هستم، گاهی ممکنه که پدر و مادرم رو موقع شام و ناهار ببینم. بیشتر دوست دارم تو اتاقم باشم، تنهایی را دوست دارم در مورد کم کاریم دوست ندارم زیاد کار کنم. ترجیح می دهم کم کار کنم، اما در یک کار خوب بازی کنم

زیر آسمان شهر

زیر آسمان شهر بازی کرده ام که یکی از خاطره انگیزترین سریال هایی است که در آن حضور داشته ام و این روزها شنیده هایی حاکی از این است که قسمت جدید این مجموعه قرار است ساخته شود اما برای بازی در این مجموعه هنوز کسی با من صحبتی نکرده است.

به بازی در اثری جدید فکر نمی کنم

مدتی است که خودخواسته استراحت می کنم و با وجود اینکه پیشنهاداتی برای بازی در سریال های مختلف به من داده شد به بازی در اثری جدید فکر نمی کنم.

در سری اول مجموعه «زیر آسمان شهر» بازی کرده ام که یکی از خاطره انگیزترین سریال هایی است که در آن حضور داشته ام و این روزها شنیده هایی حاکی از این است که قسمت جدید این مجموعه قرار است ساخته شود اما برای بازی در این مجموعه هنوز کسی با من صحبتی نکرده است.

وضعیت بازیگری در تلویزیون

وضعیت بازیگری در تلویزیون از نظر من روز به روز بهتر می شود و شاهد حضور بازیگران خوبی هستیم که معمولاْ از تئاتر وارد این عرصه شده اند و این اتفاق بسیار خوبی است چرا که تلویزیون به حضور بازیگران توانا نیازمند است و امیدوارم در آینده بیشتر شاهد این مسئله باشیم.

تلویزیون را چندان دنبال نمی کنم و نمی توانم درباره وضعیت سریال سازی نظری دهم. حتی سریال هایی را که در آنها بازی کردم و در ماه رمضان و ایام نوروز پخش شدند را ندیده ام و به دلایل مختلف مدتی است که پیگیر آثار تلویزیون نیستم.

با وجود اینکه تلویزیون را دنبال نمی کنم در جریان هستم که تولیدات تلویزیون ضعیف شده و از نظر من باید مسئولان که زحمت بسیاری می کشند به فکر این باشند که تولیدات از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا رسانه ملی بتواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. دلیل این مسئله را که آثار خوب نسبت به گذشته کمتر شده اند را نمی دانم اما باید به این نکته توجه کرد و اگر تولیدات خوب نداشته باشیم مطمئناْ تلویزیون مخاطب خود را به مرور از دست خواهد داد.

متأسفانه اخبار بدی شنیده می شود و در جریان این مسئله هستم که به دلیل تولیدات کم بازیگران پیشکسوت زیادی که سالها در سریال های مختلف تلویزیون حاضر می شدند این روزها بیکار هستند. از نظر من باید مسئولان تمهیدی اندیشیده تا این وضعیت حاکم بر تلویزیون از بین برود.

 عکسهای اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در سریال زوج یا فرد

اشکان اشتیاق

عکسهای جدید اینستاگرام اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق 

 سلفی اشکان اشتیاق با علی صالحی و برخی از هنرمندان

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در سریال نوروزی زوج یا فرد

اشکان اشتیاق در کنار اکبر عبدی و دخترش المیرا

همبازی شدن اشکان اشتیاق با اکبر عبدی و دخترش المیرا در فیلم یکی برای همه

اشکان اشتیاق و بازیگران طنز

اشکان اشتیاق و بازیگران طناز تلویزیون

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در کنار سروش جمشیدی و رضا عنایتی

سیاوش خیرابی و اشکان اشتیاق  

هنرنمایی سیاوش خیرابی و اشکان اشتیاق در سریال پرستاران

 اشکان اشتیاق 

کودکی اشکان اشتیاق در سریال دنیای شیرین 

اشکان اشتیاق

عکس عروسی اشکان اشتیاق در فیلم یاور

اشکان اشتیاق

سلفی اینستاگرام اشکان اشتیاق

سلفی اشکان اشتیاق

عکس جدید اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در پشت صحنه دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق

عکس هنری اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در برنامه صبح خلیج فارس

اشکان اشتیاق

پشت صحنه سریال درد سرهای عظیم 2

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در سریال دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق ، بیوگرافی اشکان اشتیاق

4.560
این مطلب مفید بود ؟546
منبع : نمناک - / ک
وبگردی