نفیسه روشن

تیپ متفاوت نفیسه روشن در اکران فیلم مایا + تصاویر

کد مطلب : 31435تعداد نظرات : 6 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
اکران خصوصی فیلم مایا با حضور بازیگران و عوامل این فیلم و حضور متفاوت نفیسه روشن همزمان با روز جهانی ببر برگزار شد.

نفیسه روشن در اکران خصوصی مایا

فیلم مایا ساعت 17 روز جمعه همزمان با روز جهانی ببر، با حضور عوامل این فیلم و جمعی از هنرمندان، مسئولان و فعالان محیط زیست و دوستداران حیات وحش به اکران خصوصی رسید.

هادی رحیمی خواص مجری طرح، نویسنده و کارگردان فیلم مایا با اعلام این مطلب اظهار داشت:این اولین بار در کشور است که یک ببر نقش اصلی فیلم را در کنار بازیگران شناخته شده ایرانی بازی می کند.

نفیسه روشن در کنار پوستر فیلم مایا

عکس نفیسه روشن در اکران خصوصی فیلم مایا

به گفته این کارگردان جوان ورامینی، ببر مازندران شصت سال پیش منقرض شد و اکنون داشتن آن برای ما ایرانی ها آرزویی محال است و من امیدوارم بعد از دیدن این فیلم و با عبرت گرفتن از این اتفاق تلخ، همه مردم به جلوگیری از انقراض گونه های دیگر جانوری از جمله یوزپلنگ آسیایی کمک کنند.

هادی رحیمی خواص افزود:این فیلم بدون استفاده از جلوه های ویژه و در فضایی کاملا واقعی و در دل طبیعت بکر میانکاله که زیستگاه واقعی آخرین ببر مازنداران بوده، فیلمبرداری شده است.

میترا حجار و نفیسه روشن

میترا حجار و نفیسه روشن در اکران خصوصی فیلم مایا

مجری طرح ، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی مایا همچنین از تمام بازیگران فیلم همچون مهران رجبی و سیاوش خیرابی و ... که برای گرفتن پر خطر ترین پلانها نهایت همکاری را داشتند ، به ویژه از صبوری و شجاعت خانم نفیسه روشن در زمان پیش تولید چندین ماهه و جلسات متعدد تمرینی و اصلی با ببر در فضا های باغ وحش و حتی بیرون آن تقدیر کرد و از محسن طیرانی مشاور پروژه و مربی اصلی مایا که ببر را برای بازی در این فیلم آماده کرد نیز تشکر کرد تا کارگردان بتواند از این ببر بعنوان بازیگر اصلی فیلم بازی قابل قبولی بگیرد.

تیپ متفاوت نفیسه روشن

تیپ متفاوت نفیسه روشن در اکرام فیلم مایا



عکسهای جدید نفیسه روشن

نفیسه روشن در اکران خصوصی فیلم مایا



تیپ نفیسه روشن

 نفیسه روشن بازیگر فیلم مایا

تیپ متفاوت نفیسه روشن در اکران فیلم مایا + تصاویر

253
این مطلب مفید بود ؟2132
برگرفته از کامپک - / ک
برچسب : نفیسه روشن
6 نظر به ثبت رسیده است
پانیذ1395-12-16
ایشون ازبازیگرهای کم حاشیه هستن لباسش هم نسبت به سایرین محجبه تره,یه دوره ای که تازه چادرملی مدشده بودهمین نفیسه توی شبکه دوباچادرمهمان برنامه بودوگفت من چادری هستم اماشرایط وفضای هنری باعث میشه همه چی فراموش بشه
10
فریده از اصفهان 1395-09-10
لباسش هیچ عیب و ایرادی نداشت . اتفاقا خیلی هم زیبا بود بخصوص گردن بندش با اون نقش زیبای الله . ما بعضی وقتا الکی به بعضی چیزا گیر میدیم
32
باران1395-04-01
گردنبندشون از همه قشنگ تره
31
مرجان1395-03-15
گردنبند زیباش که اسم الله نوشته شده رو نمیبینن!!!واقعاکه!
71
مرجان1395-03-15
لباس به این قشنگی مگه چه مشکلی داره که اینقد توهین کردن بهش نفیسه روشن واقعا بازیگر دوست داشتنی هست و لباسش هیییییچ زشتی و بدی نداره باید به سلیقه ها احترام گذاشت.
96
سحر1395-03-12
بازیگران واقعا تیپ های دارن که با عرف اسلام سازگار نیست واقعا دور از اخلاق لباس میپوشند گردن هاشون همیشه مشخصه
910
وبگردی