کالای یارانه ای

قیمت کالاهای یارانه ای ماه رمضان اعلام شد

تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1399کد مطلب : 31743زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالاهای یارانه ای ماه مبارک رمضان به قیمت مصوب عرضه می شود.

ایسنا:امیرعلی مسیبی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:طرح تامین، عرضه و نظارت بر کالای عمومی مردم در ایام ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور ابلاغ شده که این طرح از 30 فروردین تا سوم خرداد امسال (پایان ماه مبارک رمضان) اجرا می شود. 

این مسئول ادامه داد:در این طرح با توجه به شرایط استان ها از نظر وسعت و جمعیت، سهمیه ای اختصاص یافته که سهم استان زنجان 670 تن برنج، 670 تن شکر، 335 تن گوشت مرغ منجمد، 201 تن گوشت قرمز منجمد، 670 تن روغن خام و 1135 تن انواع خرما است. 

وی با بیان اینکه این کالاها در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و برخی فروشگاه های منتخب عرضه خواهد شد، افزود:برنج در بسته های 10 کیلویی به ازای هر کیلو 8000 تومان، شکر در بسته های 3 کیلویی به قیمت 16 هزار تومان، روغن در بسته بندی بطری به وزن 675 گرم و به قیمت 4700 تومان، گوشت قرمز منجمد به قیمت 38 هزار تا 40 هزار تومان و مرغ منجمد هر کیلو 12 هزار تومان عرضه خواهد شد. 

مسیبی، زمان توزیع اقلام یارانه ای را از روز شنبه (6 اردیبهشت ماه) اعلام کرد و گفت:امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای رعایت مسائل بهداشتی و خودداری از برنامه های تجمعی، نمایشگاه های ضیافت در سطح استان برگزار نخواهد شد. 

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، خاطرنشان کرد:اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به وفور تامین خواهد شد و حداقل در حوزه برنج و شکر، هیچ کمبودی در استان نداریم و خرما نیز طبق اعلام اتحادیه با قیمت مناسب تامین خواهد شد.

انتهای پیام/م

قیمت کالاهای یارانه ای ماه رمضان اعلام شد

3.84
این مطلب مفید بود ؟31
برچسب : قیمت مرغ
وبگردی