ماه عسل 95 احسان علیخانی
ماه عسل 95 احسان علیخانی هر روز قبل از افطار مهمان خانه های مردم است و علاقمندان می توانند هر روز ویدیوی این برنامه را از سایت نمناک مشاهده و دنبال کنند.

ماه عسل 95 احسان علیخانی

در این مطلب قصد داریم ویدیوهای برنامه ماه عسل 95 را برای علاقمندان این برنامه آماده نماییم، شما عزیزان می توانید ماه عسل را هر روز در سایت نمناک دنبال کنید.

اولین قسمت ماه عسل 95

اولین قسمت برنامه ماه عسل 95 با حضور بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری ، فریبا کوثری ، ماه چهره خلیلی ، امیرحسین رستمی و حمید گودرزی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

 بهنوش بختیاری ، فریبا کوثری ، ماه چهره خلیلی

 بهنوش بختیاری ، فریبا کوثری ، ماه چهره خلیلی در ماه عسل 95

در ادامه می توانید ویدیوی قسمت اول برنامه ماه عسل 95 را مشاهده نمایید.

 


دومین قسمت ماه عسل 95  

مهمانان برنامه، زوج جوانی بودند که با حضور در برنامه از همان ابتدا با سوال همیشگی احسان علیخانی مواجه شدند و از روزی که برای اولین بار همدیگر را دیدند، گفتند.

 

فرشاد از نحوه آشنایی خود با همسرش در صف نانوایی گفت و مهربانی که او در حقش کرده بود. ماجرا مربوط می شد به رمضان سال 83 که هر دو (فرشاد و همسرش) در صف نانوایی بودند و با تمام شدن نان و دست خالی بودن فرشاد، دختر خانم قصه امروز ماه عسل چندتکه نان به فرشاد می دهد و می رود. دیدار دوم این دو در محل کار دختر خانم آن هم کاملا اتفاقی رقم می خورد و این شد که این اتفاق تبدیل شد به ازدواج و آن چیزی که فرشاد قصه علیخانی از آن با عنوان تقدیر یاد کرد.
 
مهمان های برنامه ماه عسل

مهمان های قسمت دوم برنامه ماه عسل 95


 قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور آرزو افشار پارت اول 

نام آرزو افشار بازیگر نقش آفرین در سریال آوای باران مهمان قسمت سوم برنامه ماه عسل بود که به عنوان اولین بانوی مجرد کشورمان، توانسته حضانت و سرپرستی فرزندی را برعهده بگیرد.

«آفرین» همسر شکیب در سریال آوای باران، مهمان امروز برنامه ماه عسل بود. بانویی که در همان ابتدا با سوال صریح علیخانی مواجه شد که چرا ازدواج نکرده و صاحب فرزندانی نشده؟ افشار هم در پاسخ گفت که این قسمت من بوده و خب شرایط ازدواج برای من مهیا نشده است. البته من هیچ گاردی در مقابل ازدواج و تشکیل خانواده نداشتم.

 

 قسمت سوم برنامه ماه عسل 95 با حضور آرزو افشار پارت دوم

افشار در ادامه از عشقی گفت که یک روز در جشن تولدی برای بچه های بهزیستی اتفاق افتاد. اینکه برای اولین بار «پارمیدا»ی کوچک را دیده بود. کودکی که شباهت عجیبی به کودکی های خود آرزو افشار داشته. او از آن به بعد در شیرخوارگاه آمنه حضور داشته. درکنار پارمیدای کوچک و البته بقیه فرشته ها.

آرزو افشار به گفته خودش 29 مرداد سال تولدش (که اصرار به نگفتنش داشت اما بعد از طرف علیخانی مطرح شد (1357))  در حرم شاه عبدالعظیم رها شده بوده و در حالی که تنها یک روز از تولدش می گذشته به آمنه سپرده می شود. و با نام گلنار به خانواده فعلی اش سپرده می شود. و نهایتا توسط یکی از اقوام دور خانواده فعلی اش از این موضوع مطلع می شود و بعد از آن روزهای سختی را می گذراند. روزهای سختی که شاید با حضور داوطلبانه اش در شیرخوارگاه آمنه، آن را برای رسیدن به آرامش و پذیرش این اتفاق آماده می کند.


قسمت چهارم ماه عسل 95

برنامه ماه عسل امروز با از اشک و امید و وصال مادر و پسری بعد از 36 سال دوری اجباری، همراه بود.
 قسمت چهارم ماه عسل سال 95، در حالی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت که ساعت ها قبل در رسانه ها از جذابیت این قصه و خاص بودنش حرف به میان آمده بود.
سلفی احسان علیخانی و امید و مادرش

سلفی احسان علیخانی و امید و مادرش در پشت صحنه ماه عسل

 

قسمت پنجم ماه عسل 95


 قسمت ششم ماه عسل 95

پارت اول

قسمت ششم ماه عسل 95 با حضور عمو سبحان پیرمردی که کتاب های زمان عاشقی خودش را خودش میفروشد.

سبحان در عرض تنها چند دقیقه یکی از محبوب ترین مهمانانِ سالهای اخیر ماه عسل شد... عاشقی شکست خورده اما باهوش.. 

عمو سبحان قصه امروز ماه عسل بعد از اینکه به دختر مورد علاقه اش نرسید... حالا هم زن دارد و هم بچه .. که عاشقانه انها را دوست دارد..

پارت دوم قسمت ششم ماه عسل 95


 قسمت هفتم ماه عسل 95

دکتر صارمی در برنامه ماه عسل

دکتر صارمی در برنامه ماه عسل 95

پارت اول
هفتمین شب از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی و با حضور دکتر صارمی موسس بیمارستان فوق تخصصی صارم روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
 
در این برنامه پس از اینکه علیخانی دکتر صارمی را به عنوان میهمان ویژه خود دعوت کرد، دکتر صارمی گفت:بنده متولد 1326 در شهر مرزی و پشت کوه الله اکبر هزار مسجد هستم و تحصیلات خود را در زمینه جراحی و تخصص زنان و زایمان و همچنین فوق تخصص «آی وی اف» به پایان رساندم.

پارت دوم 

 


قسمت هشتم ماه عسل 95 

مهمان امروز برنامه «ماه عسل» روحانی نبی سلطانی متولد مازندران بود؛ در یک خانه پرجمعیت. چراکه بعد از ازدواج خواهرها، باجناق ها هم برادر حساب می کند. و اینجا بود که علیخانی گفت:شما خیلی خانواده خاص و ویژه ای هستنید که باجناق را برادر می دانید!

در ادامه مهمان برنامه از کودکی خود که شور و شیطنت بسیاری داشت گفت. اینکه درسخوان بود، شیطان بود و می خواست مکانیک بشود اما برخوردش با یک معلم و آموزش، او را وارد مسیر دیگری کرد. نبی سلطانی در این باره گفت:در واقع این شیطنت ها تا دوران راهنمایی ادامه داشت تا اینکه یک معلم روی من تاثیر گذاشت. به نظرم اگه بودجه کشور دست من بود، ابتدا به معلم ها بعد به آموزش و پرورش و در آخر به حوزه های علمیه می دادم؛ چراکه هر جا آخوند نداشتیم زندان ها پر شد.

 


 قسمت نهم ماه عسل 95

  موضوع برنامه امروز «ماه عسل»، موضوعی بود که علیخانی پیش از این در برنامه «خندوانه» به «جناب خان» قولش را داده بود. او در این برنامه، دو نفر از کسانی را دعوت کرد که مثل «جناب خان» بارها و بارها به خواستگاری رفتند و هربار جواب رد گرفتند.


قسمت دهم ماه عسل 95


قسمت یازدهم ماه عسل 95


قسمت دوازدهم ماه عسل 95

 مهمان علیرضا جمعه بیست و هشتم خرداد 


قسمت سیزدهم ماه عسل 95


قسمت چهاردهم ماه عسل 95


قسمت پانزدهم ماه عسل 95


قسمت شانزدهم ماه عسل 95

پارت اول

پارت دوم  


قسمت هفدهم ماه عسل 95


قسمت هجدهم ماه عسل 95


قسمت نوزدهم ماه عسل 95


قسمت بیستم ماه عسل 95

 


قسمت بیست و یکم ماه عسل 95

 قسمت بیست و یکم برنامه ماه عسل 95 مهمان حاج محمود و بازگشت به یل آباد و نذر ساخت امامزاده دوشنبه هفتم تیر ماه 95 

 


قسمت بیست و دوم ماه عسل 95

 قسمت بیست و دوم برنامه ماه عسل 95 مهمان بازماندگان حادثه منا سه شنبه هشتم تیر ماه 95

 


قسمت بیست و سوم ماه عسل 95

 


قسمت بیست و چهارم ماه عسل 95

 


قسمت بیست و پنجم ماه عسل 95

قسمت بیست و پنجم برنامه ماه عسل 95 مهمان احمد متوسلیان و کارگردان فیلم ایستاده در غبار جمعه یازدهم تیر ماه 95

 


قسمت بیست و ششم ماه عسل 95

پارت اول

 

پارت دوم


قسمت بیست و هفتم ماه عسل 95


قسمت بیست و هشتم ماه عسل 95


قسمت بیست و نهم ماه عسل 95

ماه عسل 95 احسان علیخانی ، فیلم و حواشی برنامه ماه عسل 95

4.472
این مطلب مفید بود ؟648
منبع : نمناک - /ک
1 نظر به ثبت رسیده است
امیر حسین1396-07-11
خیلی برنامه خوبی بود
00
وبگردی