حبیب محبیان

حبیب محبیان | علت مرگ حبیب محبیان از زبان همسرش ناهید

تاریخ انتشار : 21 خرداد 1395کد مطلب : 31950تعداد نظرات : 2 نظر
ناهید همسر حبیب محبیان خواننده و آهنگساز قدیمی در گفت و گویی از علت مرگ همسرش گفت.

علت مرگ حبیب محبیان از زبان همسرش ناهید

ناهید همسر حبیب محبیان خواننده معروف ایرانی که صبح امروز در رامسر در گذشته با اشاره به اینکه از سال 88 وارد رامسر شدیم و در همان سال همسرم در اتاق احیای بیمارستان رامسر بستری شد، تصریح کرد:قرار بود همسرم در بخش سی سی یو بستری شود اما با رضایت شخصی مرخص شد.

وی با اشاره به اینکه ما در منطقه کتالم نیاسته زندگی می کردیم و سال 89 قرار بود همسرم کنسرتی داشته باشد، افزود:وی همان شب مشکل قلبی پیدا کرده و بستری می شود.

ناهید با بیان اینکه حبیب در خواب سکته کرده است، افزود:بعد از تماس من با اورژانس و سر و صدای همسایه ها اورژانس تشخیص داد که وی فاقد علائم حیاتی است و سیانوز کامل شده و مردمک های چشمش گشاد شده بود.

وی اظهار کرد:حبیب 63 سال سن و سابقه مشکل قلبی داشت از این رو اقدامات احیاء موثر نبود؛ حبیب قبل انتقال به بیمارستان در منزل فوت کرده بودند و جهت تایید فوت به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه تقاضا کردیم حبیب از مقابل تالار وحدت تشییع شود و منتظر پاسخ هستیم؛ به ایسنا گفت:برای خاکسپاری قطعه هنرمندان موردنظر ماست که در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

خانواده حبیب محبیان

حبیب محبیان ، علت مرگ حبیب محبیان از زبان همسرش ناهید

4.666
این مطلب مفید بود ؟615
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - /م
برچسب : حبیب محبیان
2 نظر به ثبت رسیده است
علی،محمد،رضا1395-03-26
عزیز من چرا دروغ تحویل مردم میدی یه ویدیو هست تحت عنوان قدر دانی همسر حبیب از مردم اونجا کامل میگه که چطوری فوت شدند میگه داشته نرمش میکرده پیشنهاد میکنم یه بار اون ویدیو رو ببینید بعد بنویسید
30
محمد1395-03-22
ای کاش ب هنرمندان مان بیشتربها می دادیم
31
وبگردی