سوپر کشتی آکیونا
آقای " اندی وات " که یک طراح مطرح و محبوب بریتانیایی است، اخیرا از طرح مفهومی و کانسپت خود که یک کشتی لوکس و مجلل به نام آکیونا بود را معرفی و رونمایی کرد.

سوپر کشتی لوکس و مفهومی آکیونا

امروزه با جستجویی ساده در صفحات مجازی می توانیم از میزان پیشرفت تکنولوژی در صنعت های مختلف آشنا شویم. برای مثال همان گونه که مستحضر هستید روزانه تعداد زیادی از اتومبیل های کانسپت و مفهومی که متعلق به آینده هستند، از طریق برندهای بسیار بزرگ به جهانیان معرفی می شوند و به همین دلیل می توان با قطعیت کامل اظهار کرد که هم اکنون آینده ای که تا چند سال گذشته تصور آنرا داشتیم، در حال عمل و اجرایی شدن است و هم اکنون می توانیم آنها را لمس کنیم.
 
کشتی مجلل

کشتی سوپرلوکس آکیونا

با این وجود شاید به این فکر بیافتید که آیا پیشرفت تنها در این صنعت در حال اجرا است؟ آیا در صنایع دیگر پیشرفتی وجود ندارد؟ در پاسخ به این سوال می توان این گونه گفت که برخلاف تصورات ما، امروزه کره زمین در حال پیشرفت روز به روز است چرا که مهندسان خبره و حرفه ای در زمینه های مختلف در حال انجام وظیفه و ارائه اهدافی بزرگ برای راحتی مردمان کره زمین هستند. بنابراین تنها تعداد محدودی از صنایع در حال پیشرفت نیستند، بلکه تمامی صنعت ها در حال بروز شدن می باشند.
 
طراح کشتی

نمایی متفاوت از کشتی مفهومی و مجلل آکیونا

برای مثال، یکی از زمینه هایی که شاید شما فکر آنرا نکنید، صنعت کشتی ها است که اخیرا آقای اندی وات از طرح جالب و شگفت انگیز خود به نام کشتی آکیونا که یک سوپر کشتی لوکس و مفهومی است، رونمایی کرد که توانست با بازدید و واکنش های فراوانی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.
 
کشتی آکیونا

کشتی مجلل آکیونا به طول 175 متر

آقای "اندی وات" طراح مطرح بریتانیایی اخیرا از طرح مفهومی خود به نام کشتی آکیونا، که یک کشتی سوپر لوکس و مجلل به طول 175 متر رونمایی کرد که توانست با واکنش های متعددی روبرو شود. جالب است بدانید از هیدروژن برای حرکت این کشتی استفاده می شود.
 
صنعت کشتی سازی

نمایی جالب و دیدنی از کشتی مفهومی آکیونا

قطعا سفر با این کشتی لوکس و مجلل، آرزوی هر یک از ما خواهد بود چرا که این کشتی بزرگ، دارای استخر سرپوشیده، محل فرود هواپیما، رستوران های شیک و مجلل، اتاق های خاص و باشکوه و... می باشد که تمامی این تجهیزات می توانند باعث خاطره سازی ما شوند.
 
اندی وات

کشتی بزرگ و مفهومی آکیونا به طراحی آقای اندی وات

سوپر کشتی لوکس و مفهومی آکیونا + تصاویر

2.54
این مطلب مفید بود ؟22
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
برچسب : کشتی تفریحی
وبگردی