اتفاق عجیب در شهر لانژو
روز گذشته هنگامی که زن جوان چینی در حال قدم زدن در خیابان های شهر لانژو بود، اتفاق سخت و دردناکی را تجربه کرد که مسئولان این شهر را زیر سوال برد.

فرو رفتن ناگهانی زن جوان به داخل پیاده رو! + فیلم

 سالانه سازمانی به نام شهرداری، هزینه های زیادی را صرف زیبا سازی و تزئین جاده ها و خیابان هایی که محل عبور و مرور انسان ها است می کند تا رانندگان و ساکنان بتوانند بدون هر گونه مشکلی از خیابان ها عبور کنند که این به مرور می تواند باعث ایجاد رفاه و امنیت در سطح شهرها شود. با این وجود تمامی این اقدام ها تنها به دلیل زیباسازی و افزایش امنیت صورت می گیرند ولی گاها این اقدامات بدون هر گونه بازرسی و نظارت ممکن است رخ دهند و به مرور می توانند جان انسان های زیادی را به خطر بیندازند و قطعا در چنین مواقع راهی برای جبران وجود ندارد. از این رو باید نظارت های کافی صورت بگیرد تا جان هیچ انسانی به این دلیل به خطر نیافتد.
برای مثال روز گذشته، ویدیویی عجیب از یک حادثه باورنکردنی در رسانه های چینی منتشر شد که توانست جزء یکی از پربازدیدترین ها و پر واکنش ترین ویدیوهای روز گذشته چین باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.
 
 زن جوان چینی

لحظه فرو رفتن زن جوان به داخل زمین در شهر لانژو

خانم جوانی که هنوز نام و مشخصات وی مشخص نیست، روز گذشته زمانیکه در حال عبور از یک مسیر عابر پیاده در شهر لانژو بود، اتفاق تلخ و دردناکی را تجربه کرد که این اتفاق توانست اقدامات مسئولین شهرداری این شهر را زیر سوال ببرد! همان گونه که در ویدیو مشاهده می کنید، وی در حال حرکت است که ناگهان زمین دهان باز می کند و او را به سمت خود می بلعد که طبق گفته ها، به عمق 3 متری زمین پرتاب می شود. پس از این اتفاق فورا به کمک مردم و امدادگران به بیرون و سپس به بیمارستان منتقل می شود که خوشبختانه توانست جان سالم بدر ببرد. همچنین ویدیو ذیل توسط دوربین های مداربسته شهر لانژو چین ضبط شده اند.
 
 شهر لانژو

بسته شدن محدوده ریزش توسط پلیس 

با این وجود، اینک پلیس این منطقه را حصار کرده است تا تحقیقات لازم صورت بگیرند و مجددا چنین اتفاقی رخ ندهد.

ویدیو فرو رفتن ناگهانی زن جوان به داخل پیاده رو! ؛

فرو رفتن ناگهانی زن جوان به داخل پیاده رو! + فیلم

3.817
این مطلب مفید بود ؟134
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی