چپ شدن چرخ و فلک
کابین فرسوده چرخ و فلک در شهر یوگیاکارتا اندونزی حادثه ای هولناک به وجود آورد.

چپ شدن کابین چرخ و فلک

 امروزه یکی از بزرگترین مکان های تفریحی مناسب برای کودکان، در سرتاسر جهان شهر های بازی هستند و از این رو کودکان تمایل زیادی برای حضور در چنین اماکنی دارند و باید مسئولان هر یک از این شهرهای بازی امنیت و رفاه را با خدمات رسانی به آنها و خانواده آنها تامین کنند تا هیچ اتفاقی مرگبار و کشنده ای رخ ندهد.

برای مثال این مسئولین باید وسایل فرسوده و کهنه را به مرور زمان تعمیر و تعویض کنند. اما متاسفانه به این گونه مسائل اهمیت داده نمی شود و به صورت ناگهانی ممکن است چندین تن جان خود را از دست بدهند.

برای مثال روز گذشته در طی اتفاقی عجیب و مرگبار در اندونزی، ویدیویی در صفحات مجازی به شدت منتشر شد که توانست با بازدید فراوان و واکنش های متعددی از جانب کاربران صفحات مجازی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت. 

شهربازی

لحظه وحشتناک چپ شدن کابین چرخ و فلک در اندونزی

روز گذشته ویدیویی عجیب از شهر بازی شهر "یوگیاکارتا " در اندونزی در صفحات مجازی منتشر شد که در این ویدیو ابتدا هیچ اتفاقی نیوفتاده است و پس از گذشت مدتی کوتاه، کابین فرسوده چرخ و فلک به دلیل مشکلات فنی چپ می شود. پس از این اتفاق، کارکنان این شهر بازی فورا به سمت چرخ و فلک دویدند و چرخ و فلک را متوقف کردند تا بتوانند جان مادر و پسر جوان را نجات دهند.

با این وجود پلیس شهر یوگیاکارتا اعلام کرد که هیچ اتفاق جانی و حتی جراحت هایی در شب گذشته رخ نداده است و گفته می شود پس از این اتفاق، فورا تیمی برای تعمیر چرخ و فلک حاضر شدند و آنرا تعمیر کردند.

شهر بازی

خطرات احتمالی شهر بازی های فرسوده

بنابراین در انتخاب شهربازی و تفریح برای کودکانتان مراقب باشید تا مشکلات و آسیب های جبران ناپذیری را متحمل خود و فرزندتان نسازید.

ویدیو لحظه وحشتناک چپ شدن کابین چرخ و فلک ؛

لحظه وحشتناک چپ شدن کابین چرخ و فلک + فیلم

2.516
این مطلب مفید بود ؟88
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی