خواننده های ایرانی

پرکارترین خواننده های ایرانی در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار : 26 خرداد 1395کد مطلب : 32244زمان مطالعه : 4 دقیقه
در این مطلب قصد داریم پر کارترین خواننده های تیتراژ سریال های ماه مبارک رمضان را برای شما عزیزان معرفی کنیم، از احسان خواجه امیری و علی لهراسبی تا مهدی یراحی و محسن یگانه.

پرکارترین خواننده های ایرانی ماه رمضان را بشناسید

در این گزارش سعی داریم ضمن پرداختن به خاطره انگیزترین تیتراژهای تلویزیونی در ماه مبارک رمضان، پرکارترین خواننده در این ماه مبارک را شناسایی کنیم.
 

**علی لهراسبی

علی لهراسبی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان که در زمینه خواندن تیتراژ همیشه موفق ترین خواننده پاپ بوده، در ماه رمضان سال 91 نیز با خواندن تیتراژی میهمان مخاطبان سیما و موسیقی شد.

لهراسبی تیتراژ سریال "خداحافظ بچه" را با آهنگسازی حسین قربان پور برای پخش از شبکه سه سیما خوانده بود.
علی لهراسبی

علی لهراسبی خواننده تیتراژ خداحافظ بچه


 

**محمد اصفهانی

سریال تلویزیونی "تکیه بر باد" از جمله آثار نمایشی سیما در ماه رمضان سال 90 بود که بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده و افسانه پاکرو در آن به ایفای نقش می پرداختند.

 

 
 محمد اصفهانی

محمد اصفهانی خواننده تیتراژ تکیه بر باد

تیتراژ این اثر را محمد اصفهانی خوانده که در زمان خود با استقبال پرشوری از جانب علاقه مندان موسیقی پاپ روبه رو شد.
 
آهنگسازی تیتراژ "تکیه بر باد" را مهدی یغمایی انجام داده و تنظیم قطعه هم بر عهده بهروز صفاریان بوده است.

**احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری در سال 1386 تیتراژ پرمخاطب ترین سریال ماه مبارک رمضان یعنی "میوه ممنوعه" را خواند به گونه ای که با گذشت 9 سال، هنوز هم اجرای این اثر در کنسرت های خواجه امیری با استقبال بی نظیری از جانب هوادارنش رو به رو می شود.

 
آهنگسازی قطعه های میانی و پایانی "میوه ممنوعه" را خواجه امیری انجام داده است.
 
سریال "میوه ممنوعه" به کارگردانی حسن فتحی در سال 86 از شبکه دو سیما پخش شد.
 
 احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

سریال مادرانه

خواننده آلبوم "پائیز، تنهایی" همچنین تیتراژ سریال مادرانه را که در ماه رمضان سال 92 از شبکه 3 پخش می شد در کارنامه هنری خود دارد.

 
ماه عسل

در سال 94 تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل علیخانی را، "احسان خواجه امیری" خواند و نقطه درخشان دیگری در آلبوم تیتراژ های خود به ثبت رساند.

 

** محسن یگانه

یگانه با اینکه چندان علاقه ای به حضور در تلویزیون ندارد، با این حال تیتراژ برنامه ماه عسل در سال 91 را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

محسن یگانه

محسن یگانه خواننده ماه عسل 95

ماه عسل 95

این خواننده پرطرفدار همچنین قطعه "هر چی تو بخوای" را هم برای تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل در ماه رمضان سال 95، خوانده است.


 **مرتضی پاشایی

زندگی زنده یاد مرتضی پاشایی با وجود اینکه طول بسیاری نداشت اما عرض پرعمقی داشت. اگر این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان در آبان ماه 1393 با موسیقی زندگی بدرود نمی گفت، شاید تا این لحظه تیتراژهای بسیاری را در کارنامه هنری خود ثبت می کرد.

مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی خواننده تیتراژ ماه عسل 93

 
مرتضی پاشایی در ماه رمضان سال 93 و دو ماه پیش از اینکه از میان زمینیان پر بکشد، قطعه "نگران منی" را به عنوان تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل خواند و بار دیگر جای قدم های خود را در قلب ها تثبیت کرد.
 

**مهدی یراحی

یکی از اتفاق های غیرمنتظره ای که در ماه رمضان سال 94 در برنامه ماه عسل رخ داد، حضور نداشتن مهدی یراحی در هیچ یک از تیترازهای برنامه ماه عسل بود. البته علیخانی دلیل این موضوع را مشغله بالای یراحی در دوره مورد نظر، ذکر کرد.

مهدی یراحی

مهدی یراحی خواننده تیتراژ ماه عسل 95 

به جز سال 94، در تمامی سال هایی که ماه عسل از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، در تیتراژهای این برنامه حضور داشته است و همواره قطعه های ماندگار، ارزشمند و پرمخاطبی را ارائه داده است.

 
براساس آنچه پیش تر اعلام شده بود، قرار بود تیتراژ پایانی "ماه عسل" 95 را یراحی بخواند اما با وجود گذشت 8 روز از آغاز ماه رمضان، نه تنها این تیتراژ پخش نشده بلکه علیخانی هم در مورد این قضیه سکوت اختیار کرده است.
 

**محمد علیزاده

محمد علیزاده، خواننده آلبوم های "سورپرایز" و "دلت با منه" شهرت اصلی خود را به خواست خدا و با تیتراژ برنامه شهر باران در سال های 90 و 91 به دست آورد.

 
برگزاری نخستین کنسرت این خواننده پاپ در جشنواره موسیقی فجر سال 91 نیز بر شهرت کنونی وی، تاثیر بسیاری داشت.
 

سریال خروس

تیتراژ سریال خروس شبکه 2 را هم که در سال 92 روی آنتن رفت، علیزاده خوانده بود.
 

سریال برادر

این خواننده امسال نیز با خواندن تیتراژ سریال "برادر" میهمان روزه داران در شبکه 2 سیما است.
 
محمد علیزاده
 

محمد علیزاده خواننده سریال برادر


 ** مجید اخشابی

به یاد ماندنی ترین اثری که مجید اخشابی تاکنون خوانده، به طور یقین تیتراژ سریال "گمگشته" بوده است.

 
این سریال پرطرفدار در سال 80 و به کارگردانی رامبد جوان برای شبکه سه سیما تولید شد.
 
با در نظر گرفتن تعداد تیتراژهایی که هر یک از این خواننده ها در ماه رمضان خوانده اند، مهدی یراحی لقب پرکارترین خواننده در این مبارک را به خود اختصاص دهد.
 
یراحی همچنین دو سال پیش یک "اذان" بسیار زیبا را به همراه صوت لازم، منتشر کرد که مورد استقبال پرشور علاقه مندان موسیقی وی قرار گرفت.

پرکارترین خواننده های ایرانی در ماه مبارک رمضان

4.48
این مطلب مفید بود ؟71
برگرفته از میزان - / ک
وبگردی