بهروز افخمی و کمال تبریزی
ناصر عنصری قائم مقام مدیرعامل خانه سینما در یک مراسم افطاری واسطه شد تا بهروز افخمی و کمال تبریزی آشتی کنند.

آشتی سرانجام دعوای بهروز افخمی و کمال تبریزی

بهروز افخمی و کمال تبریزی آشتی کردند. ماجرای دعوای رسانه ای بهروز افخمی و کمال تبریزی از جایی شروع شد که بهروز افخمی مجری برنامه «هفت» با حضور مسعود فراستی و ناصر هاشم زاده به نقد فیلم «دونده» کمال تبریزی پرداخت و این اتفاق سرآغاز دعوای این دو نفر شد.

مسعود فراستی در این برنامه با انتقاد شدید، فیلم تبریزی یعنی «دونده زمین» را به مثابه دیاثت! دانسته بود و همین جنجال های زیادی را برانگیخت. این منتقد اعتقاد داشت این فیلم تمام افتخارش این است که پس از 6 سال توقیف، اکران شد. من در عمرم تاکنون یک فیلم را تکی ندیدم. اما چند شب پیش این فیلم را تکی به همراه صندلی های خالی دیدم.

این مناقشات رسانه ای از توهین فراستی به کمال تبریزی و فیلم دونده زمین در برنامه هفت آغاز شد و با پاسخ تند تبریزی در برنامه 35 ادامه یافت.

نامه نگاری افخمی، دفاع مدیر وقت شبکه 3 از برنامه هفت، متوقف کردن سریال سرزمین کهن از سوی تبریزی به شرط تعطیلی برنامه هفت و اظهار نظرهای پراکنده دیگر، ابعاد گسترده تری به این منازعه بخشید.

بهروزافخمی و کمال تبریزی

بهروز افخمی و کمال تبریزی 

26 خرداد در پایان نهمین روز ماه مبارک رمضان، ناصر عنصری قائم مقام مدیرعامل خانه سینما در یک مراسم افطاری واسطه شد تا بهروز افخمی و کمال تبریزی آشتی کنند.

بهروزافخمی و کمال تبریزی

آشتی کنان بهروز افخمی و کمال تبریزی در مراسم افطاری


بهروزافخمی و کمال تبریزی

آشتی بهروز افخمی و کمال تبریزی در مراسم افطاری 

آشتی کنان بهروز افخمی و کمال تبریزی

میزبان این مراسم افطاری، محمدمهدی پورمحمدی سفیر سابق ایران در کشورهای آرژانتین، دانمارک و لهستان بود.

حال باید دید توهینی که روی آنتن تلویزیونی انجام شده و آشتی کنانی که در خفا صورت گرفته چه بازتابی در برنامه هفت و روی آنتن خواهد داشت و آیا افخمی و فراستی در برنامه شان نیز از تبریزی عذرخواهی خواهند کرد؟

 بهروزافخمی و کمال تبریزی

آشتی کمال تبریزی و بهروز افخمی

آشتی کنان بهروزافخمی و کمال تبریزی در افطاری آقای سفیر+تصاویر

54
این مطلب مفید بود ؟40
برگرفته از سینما سینما / م.ف
وبگردی