پیکان قرمز
انتشار خبر پرواز پرواز پیکان قرمز موجب شد بسیاری از هواداران نمایش این هواپیماها یکشنبه گذشته در محل برگزاری نمایشگاه حمل ونقل در جزیره بری ولز حاضر شوند.

 پیکان قرمز در آسمان ولز!

به پرواز در آمدن هواپیماهای تک نفره و معروف پیکان قرمز در آسمان ولز موجی از هواداران را برای تماشای این هواپیمای شگفت انگیز در محل برگزاری نمایشگاه حمل ونقل در جزیره بری ولز حاضر کرد.

انتشار خبر پرواز "پیکان های قرمز" موجب شد بسیاری از هواداران نمایش این هواپیماها یکشنبه گذشته در محل برگزاری نمایشگاه حمل ونقل در جزیره بری ولز حاضر شوند. ولی نامساعد بود شرایط جوی، حاضران را از تماشای نمایش این هواپیماهای قدیمی و زیبا محروم کرد. از سوی دیگر، برخی از مقامات اعلام کردند به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و مه غلیظ "پیکان های قرمز" پرواز نمایشی ندارند.

مقامات برگزارکننده با انتشاری ویدئو و تصاویری از پرواز "پیکان های قرمز" بر فراز آسمان ولز که روز گذشته انجام شد، بابت لغو نمایش این هواپیماهای اسطوره ای عذرخواهی کردند.

پیکان های قرمز عنوان تیم آکروباتیک نیروی هوایی سلطنتی است که برای نخستین بار در سال 1964(1343) نمایش هوایی آکروباتیک اجرا کردند. این تیم تاکنون 4700 برنامه نمایشی در 56 کشور جهان اجرا کرده است.

پیکان قرمز

پیکان قرمز

پیکان قرمز

پرواز پیکان قرمز در آسمان ولز! + تصاویر

45
این مطلب مفید بود ؟41
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
وبگردی