صابون ضد پیری
شاید در جوانی هم پوست دست دچار خشکی ، چروکیدگی و پیری شود پس بهتر است با مواد طبیعی و گیاهی یک صابون ضد پیری خانگی بسازید.

در خانه صابون ضد پیری پوست دست بسازید

محصولات بسیاری برای زیبایی ، نرمی و لطافت پوست دست و از همه مهمتر جلوگیری از پیری پوست دست در بازار و داروخانه ها وجود دارد که البته برخی از انها قیمت بالایی دارند و خرید برای هرکس مقدور نیست از طرفی هم نمی توان به حفظ جوانی و زیبایی پوست بی توجه بود پس بهترین راه ساخت یک صابون مایع خانگی با ترکیبات گیاهی و طبیعی برای جلوگیری از پیری پوست دست است . در ادامه این مطلب ترکیباتی فوق العاده مفید برای پوست دست را با هم ترکیب خواهیم کرد تا یک محلول شستشوی دست جوان کننده بسازیم. این صابون علاوه بر خاصیت ضدباکتریایی چربی پوست را به تعادل رسانده و با جلوگیری از خشکی پوست مانع از پیری آن می شود.

صابون ضد پیری

صابون ضد پیری گیاهی و طبیعی بسازید

مواد لازم برای تهیه صابون ضد پیری پوست دست :

آب 1/2 فنجان

صابون کاستیا 1/2 فنجان

روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری

روغن لیمو 20 قطره

ظرف صابون با درب پمپی

ساخت صابون ضد پیری

مواد اولیه برای ساخت صابون ضد پیری

 

روش ساخت صابون مایع ضد پیری پوست دست با ترکیبات گیاهی

مرحله اول:

به اندازه مساوی از آب و صابون را داخل ظرف مورد نظر بریزید . برای آنکه صابون رقیق تری داشته باشید می توانید مقداری آب بیشتر داخل ظرف بریزید.

مرحله دوم:

به آرامی مواد را داخل ظرف حرکت دهید به طوری که ایجاد کف نکند .

مرحله سوم:

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به محتویات داخل ظرف صابون مایع طبیعی اضافه کنید . روغن زیتون اصلی ترین ماده اولیه این صابون برای ایجاد نرمی و لطافت در پوست دست است . در صورت تمایل می توانید به جای روغن زیتون از روغن بادام هم استفاده کنید.

صابون ضد پیری

ساخت صابون ضد پیری پوست با روغن لیمو و زیتون

 مرحله چهارم:

بعد از ترکیب کافی روغن زیتون نوبت به روغن لیمو می رسد که نقش آن در این صابون گیاهی فوق العاده ضدعفونی کننده ، قابض کننده پوست و خوشبو شدن پوست دست است. بعد از انجام این مراحل شما یک صابون ضد پیری پوست دست قوی با ترکیب گیاهی دارید که بهترین مواد برای حفظ لطافت پوست می باشند.

صابون ضد پیری ، دستور ساخت صابون ضد پیری قوی گیاهی پوست دست

3.840
این مطلب مفید بود ؟3010
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک/ن
وبگردی