مجید صالحی
مجید صالحی که پیشتر و بیشتر خالق شخصیتهای طنز بوده است با نقشی متفاوت در "سریال آرام میگیریم" ظاهر شده است.

مجید صالحی در نقشی متفاوت ظاهر شد

مجید صالحی در نقشی متفاوت به سریال آرام میگیرم پیوست . مجید صالحی که بیشتر به ایفای نقشهای طنز معروف بود این بار در سریال آرام میگیرم ایفاگر نقشی متفاوت شد.

مجید صالحی در سریال "آرام میگیریم" ایفاگر نقش "مسعود" است که شخصیتی دوگانه دارد و به دلیل بلند پروازی هایش به ناملایمتی ها و تلخی های عدیده ای در جریان زندگی خود برخورد می کند.

مجید صالحی

مجید صالحی در نقشی متفاوت در آرام میگیرم

در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی "آرام میگیریم" به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی، مجید صالحی نیز به جمع بازیگران پرشمار و سرشناس این سریال پیوست.

مجید صالحی

مجید صالحی در سریال آرام میگیرم 

داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی و ... از جمله بازیگرانی هستند که تا پیش از مجید صالحی در مقابل دوربین "آرام میگیریم" قرار گرفته اند که روند افزوده شدن چهره های مطرح سینمایی و تلویزیونی به این سریال همچنان ادامه دارد.

مجید صالحی که پیشتر و بیشتر خالق شخصیتهای طنز بوده است با نقشی متفاوت در "آرام میگیریم" ظاهر شده است. صالحی در "آرام میگیریم" ایفاگر نقش "مسعود" است که در توضیح شخصیت آن آمده است؛ مسعود شخصیتی دوگانه دارد که در روند داستان ضمن تاثیرگذاری در جریان کلی قصه، به مرور متاثر از دیگر شخصیت های پیرامون خود، مسیر تازه در زندگی اش پدیدار می شود. "مسعود" چهارمین فرزند خانواده ی محوری قصه است که به دلیل بلند پروازی هایش به ناملایمتی ها و تلخی های عدیده ای در جریان زندگی خود برخورد می کند.

"آشا محرابی" همسر مجید صالحی (مسعود) در "آرام میگیریم" است که بالطبع درگیر گرفتاری های همسرش می شود. صالحی و محرابی در این سریال برای نخستین بار در کنار یکدیگر مقابل دوربین رفته اند که این روزها گروه تولید در شمال غرب تهران مشغول تصویربرداری صحنه های مربوط به این خانواده می باشند.

نقش متفاوت مجید صالحی و نیز توانمندی هر دو بازیگر حاکی از وجود خانواده ای محوری و پر تعلیق در روند داستان است.

این سریال که در 42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو سیما در نیمه دوم سال جاری آماده می شود، در ساختاری دراماتیک و منسجم به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد. این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست.

مجید صالحی

مجید صالحی در سریال آرام میگیرم 

از ویژگی های "آرام میگیریم" عدم وجود قهرمان واحد در آن است. در داستان این سریال شخصیت های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک در جایگاه خود دغدغه های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می تواند با آنها همزادپنداری کند.
فرهاد گلی، تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی، "آرام میگیریم" را برخوردار از قصه ای حاوی پیام و روشنگر برای خانواده ها و جامعه امروز دانسته و معتقد است:«به نظر می رسد با توجه به قصه ی این سریال که در کنار پرداختن به مسایل مختلف اجتماعی، به خطوط عاشقانه و عاطفی بین شخصیت ها نیز توجه ویژه ای دارد و به ویژه با بهره گیری از بازیگران شاخص و مطرح، مخاطب امروزی که حق انتخاب زیادی پیش روی خود دارد به راحتی نتواند از تماشای این سریال بگذرد.»

"آرام میگیریم" محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که با حضور چهره های محبوب و مطرح سینمایی و تلویزیونی و نیز برخورداری از درامی پرتعلیق انتظار می رود مخاطبین بسیاری را با خود همراه کند.

این سریال توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه "آرام میگیریم" نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از:مشاور کارگردان و بازیگردان:محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری:محمد ناصری / مدیر تولید:ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس:رضا درگزی / طراح گریم:زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری:امیر عاشق حسینی / آهنگساز:محمد محمدعلی / تدوین:موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی:فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان:مهدی سهرابی / دستیار دوم:علی بی آبی / مدیر تدارکات:امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه:علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه:پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی:رسول شادمانی / مجری طرح:افق رسانه پاسارگاد.

مجید صالحی با نقشی متفاوت در سریال آرام میگیرم + عکس

57
این مطلب مفید بود ؟70
برگرفته از سینما پرس / م.ف
برچسب : مجید صالحی
وبگردی