محمد علیزاده
محمد علیزاده که دیروز مهمان خندوانه بود با خواندن سرود ملی و نظر دادن راجع به خواننده هایی مانند بنیامین و... برنامه را حسابی جالب کرده بود.

محمد علیزاده مهمان برنامه خندوانه

محمد علیزاده خواننده محبوب موسیقی پاپ مهمان برنامه خندوانه در روز چهارشنبه 2 تیر ماه 95 بود.

محمد علیزاده شب گذشته از ابتدای خندوانه با بینندگان و حاضران همراه شد و از همان ابتدا بعد از سلام و احوالپرسی به درخواست رامبد جوان به صورت زنده قسمت هایی از قطعه های معروف و شنیده شده اش را همگام با تشویق تماشاچیان اجرا کرد.

محمد علیزاده

عکس محمد علیزاده در خندوانه

 
در بخشی از گفتگو حرف هایی درباره خواندن تیتراژ برنامه های تلویزیونی و پول دادن خواننده به برنامه ساز بابت این اتفاق به میان آمد؛ علیزاده در جواب به این پرسش اول به شوخی گفت:بله، اتفاقا امروز برای این کار یک چک کشیدم!
 
بعد هم به طور جدی ادامه داد:کسانی که این حرف را می زنند به نوعی ناتوانند و من امیدوارم که این ها هم روزی آن قدر توانمند شوند که دیگر چنین صحبتهایی را مطرح نکنند.
 
او همچنین با اشاره به تلاش هایی که در عرصه کاری خود داشته، بیان کرد:من برای پیشروی و صعود در این مسیر خیلی سختی و زحمت کشیده ام و روزهای دشوار بسیاری داشتم.
 
رامبد جوان در قسمت دیگری از خندوانه از تاثیر حمایت مردم روی ماندگاری یک هنرمند گفت و علیزاده هم این موضوع را تأیید کرد و پس از آن اظهار کرد:الان حدود 17 سال است که غیر از آموزش و این موارد مشغول این رشته ام، اما در تمام این مدت آنقدر عاشق کارم بودم که اصلأ به شهرت فکر نمی کردم و در ذهنم تنها موسیقی، موسیقی و موسیقی بود.
 
اما نظر دادن در مورد افرادی که رامبد از آن ها اسم می برد، از دیگر بخش های این گفتگو بود که به عنوان نمونه علیزاده طی آن «بنیامین بهادری» را پسری باهوش، «محسن چاوشی» را آدمی متفکر و با جسارت خواند، همچنین وی راجع به «احسان خواجه امیری» گفت:من هوش و خواندن او را خیلی دوست دارم.
محمد علیزاده

عکس محمد علیزاده و رامبد جوان

  او در قسمتی از برنامه به ماجرای شکل گیری آهنگ "خیلی خوشحالم" که از روی جمله ای در یک فیلم ترسناک ایجاد شده بود، اشاره کرد و در مورد نکات مهم برای ایجاد یک قطعه دلپسند گفت:خودم همیشه سعی می کنم مطلبی را بگویم و اجرا کنم که به آن اعتقاد دارم و این نکته مهمی است که باید برای دل دادن به کار در نظر گرفت. به همین خاطر من خواهش می کنم تنها به صدای خوب توجه نکنید چون اینطور نیست که هر که صدایش خوب بود برود، بخواند و موفق شود.

 محمد علیزاده بچه ننه است ؟

رامبد در میانه صحبتها پرسید:بعضی ها می گویند تو بچه ننه ای، درست است؟
پاسخ علیزاده:خیلی زیاد، چون بالاخره آدم بچه ننه اش باشد بهتر از این است که بچه فرد دیگری باشد.
 
بعد از این ها محمد خان علیزاده با تعریف خاطره ای از صحبت و سرزنش خودش در آینه و تعجب دوستش از دیوانه بودنش گفت و اظهار کرد که اگر دیوانه نبودم وارد این عرصه نمی شدم!

اجرای سرود ملی توسط محمد علیزاده در خندوانه

 یکی دیگر از رخدادهای این قسمت از خندوانه خواندن سرود جمهوری اسلامی با صدای علیزاده و لبخند 10 ثانیه ای این مهمان بود و بعد هم نوبت به اعلام کاری برای شاد کردن دل یا دل هایی در بیرون از استودیو رسید. او در همین راستا عنوان کرد:قشری که به کنسرت میاید عمومأ گروهی هستند که می توانند و من خیلی سر این موضوع بابت اینکه اتفاقی بیافتد تا همه بتوانند بیایند با ارشاد و مراکز مربوطه بحث و صحبت بسیار کردم تا بلکه دولت برای این حضور بیشتر حمایت و بهایی قائل شود. من دوست دارم برای قشری که در حالت عادی امکان حضور در سالن ها را ندارند، کنسرت برگزار کنم.
 
در پایان این گفتگو علیزاده آرزو کرد که همه موتورسوارانی که زن و بچه دارند و با این وسیله تردد می کنند، ماشین دار شوند.
پس از این علی مسعودی به عنوان کمدین خاطره ای از عوض کردن کامیون نان خشک با هندوانه در سربازی اش تعریف کرد و بعد از یک رفت و آمد نیما به شکل بایرام این بار به عنوان یک بوتیک دار وارد شد و با پیژامه و یک پیراهن گلدار مجلسی برای رامبد تیپی را طراحی کرد که گویا بسیار شیک محسوب می شد!
 
در آخر جوان با یادآور شدن برگزاری افطاری های ساده و بی آلایش، پس از دعا و آرزوی سلامتی و شادی برای همه مردم ایران همراه با حاضران در استودیو تا برنامه ای دیگر خداحافظی کرد.

محمد علیزاده در خندوانه از بچه ننه بودنش میگوید

4.612
این مطلب مفید بود ؟111
برگرفته از باشگاه خبرنگاران -/ح
وبگردی