زنان

زنان | زنهایی که قبل از افطار کتک می خورند!

تاریخ انتشار : 3 تیر 1395کد مطلب : 32637زمان مطالعه : 2 دقیقه
رسم عجیب مردم اوگاندا کتک زدن زنان در قبل از افطار حیرت همه کاربران صفحات مجازی را برانگیخت .

کتک خوردن زنان قبل از افطار!

همواره درباره رسوم عجیب و غریب مردم در نقاط مختلف دنیا شنیده ایم . اما رسم عجیب مردم اوگاندا در ماه رمضان حیرت همگان را برانگیخت . رسم عجیب و دور از انسانیت مردم اوگاندا موجب واکنش در صفحات مجازی شد. مردم اوگاندا از قبایل مختلفی تشکیل شده اند و 12 پادشاه رهبری قبایل را برعهده دارد. هریک از قبایل آداب و رسوم خاصی دارند. اسلام در سالهای 1800توسط بلوچهای ایرانی و عمانی وارد دربار کاباکا شد.

 مردم اوگاندا

نقشه جغرافیایی کشور اوگاندا

عادت عجیب مردم مسلمان اوگاندا در ماههای رمضان موجب حیرت کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

براساس این عادت مردان قبیله لانگو، قبل از افطار همسران خود را کتک می زنند. سپس زن پس از کتک خوردن اقدام به آماده سازی افطار می کند.

مردم اوگاندا

دیگر عادت عجیب در این کشور این است که کودکان هنگام غروب خورشید، بزرگان هر خانه را برای افطار در خانه مختار، کدخدای قبیله صدا می کنند. لازم بذکر است که سفره افطار فقط در مساجد برپا می شود.

مردم اوگاندا

در اوگاندا شخصی که با صدای طبل مردم را برای سحری بیدار می کند وجود ندارد، اما مردم با طبل در خیابان جشن گرفته و خیابان ها آذین بندی می شود.

اوگاندا در 1894 به عنوان کشوری تحت الحمایه بریتانیا و در ابتدا به صورت یک پادشاهی مقتدر تشکیل گردید. اوگاندادر سال 1962 استقلال خود را از بریتانیای کبیر به دست آورد و به عنوان یک جمهوری اعلام موجودیت کرد.

نظام سیاسی اوگاندا جمهوری است و دارای پارلمان قانونگذاری است.

مردم اوگاندا

موسوینی فرمانده ارتش مقاومت ملی، که در 1986 قدرت را در دست گرفت، رئیس جمهور است. او نخست وزیر و دیگر وزیران را انتصاب می کند. شورای مقاومت ملی با 278 عضو نقش مشورتی دارد و متشکل است از 210 عضو که به طور غیر مستقیم انتخاب شده اند و 68 عضو منتصب از سوی رئیس جمهور است.

زنان ، زنهایی که قبل از افطار کتک می خورند!

243
این مطلب مفید بود ؟1726
برگرفته از باشگاه خبرنگاران / م.ف
وبگردی