مسواک برقی جدید
مسواک برقی جدید Glaresmile با داشتن سه برس و تنظیمات دستی خیلی متفاوت تر از مسواک های دیگر شده و در 10 ثانیه میتوانید دندان ها را تمیز کنید.

با این مسواک در 10 ثانیه دندان های خود را مسواک بزنید

پاکسازی دندان ها با یک مسواک معمولی چند دقیقه طول می کشد اما محصولی جدید به نام Glare smile با هدف سرعت بخشیدن به مسواک زدن طراحی شده است. یک مسواک برقی غیر عادی که حداقل در 10 ثانیه دندان ها را کاملا تمیز و درخشان می کند.

مسواک زدن کاری نسبتا کسل کننده است اما این مسواک طراحی شده نوعی نوآوری محسوب می شود زیرا پوشش آن بطور خاص از رشد باکتری ها به دهان جلوگیری می کند. همچنین درمورد خمیردندانی که می تواند در ترمیم دندان های آسیب دیده موثر واقع شود نیز خبرهایی به گوش می رسد.

آن چه که Glare smile را متمایز می کند استفاده از سه برس به جای یک برس درخود است بدان صورت که تجربه یک مسواک زدن اتوماتیک را ارائه می دهد. این برس سه گانه با یک حرکت چرخشی پلاک ها را از پایه و سطح جانبی دندان ها ازبین می برد.

Glare smile

کاربران می توانند هنگام مسواک زدن آن را به حالات مختلف انتخاب کنند از جمله یک تنظیم دستی که امکان تنظیم سرعت و فشار را فراهم می کند، یک حالت حساسیت دندان که می تواند دندان ها را ملایم تر و با سرعت کم تری تمیز کند و تنظیماتی که بطور خاص برای تمیز کردن لثه ها طراحی شده اند.

این مسواک دارای صفحه نمایش گر 1.77 اینچی است که به شما این امکان را می دهد تا حالات مختلف را دقیق تر انتخاب کنید.

درحالی که این مسواک برای سنین پنج سال به بالا مناسب است اما باید گفت که بیشتر کاربران از مسواک های دستی گرفته تا انواع برقی از این تجربه لذت خواهند برد. همچنین از این مسواک می توان برای کودکان ، کاربران معلول و افراد مسن استفاده کرد زیرا آن ها مسواک زدن را بلد نبوده و یا از قدرت کافی در دستانشان برخوردار نیستند.

این دستگاه از طریق یو.اس.بی شارژ می شود اما یک شارژر خورشیدی به عنوان یک گزینه جانبی نیز همراه آن است. سر برس های مسواک Glare smile قابل تعویض می باشد بنابراین اعضای خانواده همگی می توانند از یک دستگاه با سر برس های جداگانه استفاده کنند.

این نوآوری همچنین حین مسواک زدن با اتصال یک کابل به رایانه یا تلفن همراه اطلاعات را نمایش می دهد.

از آن جایی که مسواک Glare smileبرای سرمایه گذاری طراحی شده است پس در واقع در بازار آزاد قابل دسترس نیست و نمی توان خریداری کرد.

با این مسواک جدید در 10 ثانیه دندان ها را تمیز کنید

4.424
این مطلب مفید بود ؟213
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : newatlas / بخش بهداشت و سلامت نمناک/ن/ز.ت
برچسب : مسواک زدن
وبگردی