سریال مختارنامه

گریم سنگین بازیگر سریال مختار نامه + عکس

تاریخ انتشار : 6 تیر 1395کد مطلب : 32726زمان مطالعه : 2 دقیقه
مسعود پاکدل عکاس سریال مختارنامه تصویری از پاک کردن گریم سنگین یکی از بازیگران در سریال مختارنامه را منتشر کرد.

گریم بسیار عجیب در سریال مختارنامه

تصویری عجیب از یک گریم سنگین در سریال مختار نامه تعجب کاربران در صفحات اجتماعی را برانگیخت . عکسی از پاک کردن گریم بسیار جالب بازیگر سریال مختار نامه در اینستاگرام منتشر شد که بسیار دیدنی بود . در این عکس آقای مظفر مقدم در حال پاک کردن گریم این بازیگر سریال مختار نامه است .

مسعود پاکدل که مسئولیت عکاسی سریال مختارنامه را بر عهده داشت، تصویری از پاک کردن گریم سنگین یکی از بازیگران در مختارنامه را در اینستاگرام خود منتشر کرد که تعجب کاربران را برانگیخت.

سریال مختار نامه

گریم عجیب در سریال مختارنامه

مسئولیت گریم در سریال مختار نامه با چه کسی بوده است ؟

عبدا... اسکندری چهره پرداز باسابقه تلویزیون و سینمای ایران است که در سال 51 به صورت کارمند صداوسیما به فعالیت مشغول شد و کار یادگیری گریم را زیرنظر مستقیم استاد محتشم آموخت و اولین کار او در ژانر آثار تلویزیونی در سریال دژخیم بود که در شلمچه فیلمبرداری می شد.
وی در سه سال گذشته به عنوان طراح گریم مجموعه «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری حضور دارد. عبدا... اسکندری اجرای جلوه های ویژه گریم در سریال مختارنامه را کمک بسیار خوبی برای سینما و تلویزیون می داند اما از این سرمایه گذاری به عنوان آزمون و خطا یاد می کند.
وی در ارتباط با چگونگی همکاری خود با سریال مختارنامه گفت:همکاری با سریال مختارنامه برای من که سی وپنج سال تخصصم گریم است، فرصت خوبی محسوب می شود تا ماسک ها و مجسمه های جدیدی بسازم. ساخت چنین چیزهایی به همگان خواهد فهماند که ما نیز همانند فرنگی ها می توانیم چنین کارهایی انجام دهیم.
وی در ادامه گفت:اگر سریال مختارنامه پخش شود ممکن است خیلی ها که تا به حال به دلیل محدودیت در جلوه های ویژه جلوی قلمشان را برای نوشتن چنین قصه هایی می گرفتند از این پس آزادانه تر فکر کنند.
گریمور سریال امام علی افزود:در مختارنامه من گریم نمی کنم. طراحی گریم این سریال با مسعود ولدبیگی است و من در واقع گریم های پخش جلوه های ویژه را برعهده دارم. اسکندری در ارتباط با گریم بخش جلوه های ویژه چنین گفت:نام این کار را گریم سه بعدی گذاشته ایم. به عنوان مثال در طول داستان دست یک شخصیت قرار است قطع شود یا سرکسی شکاف بر دارد یا حتی از بدن او جدا شود برای این منظور لازم است تا برش ها و زخم ها متناسب با هر کدام ایجاد کنیم.

گریم سنگین بازیگر سریال مختار نامه + عکس

4.269
این مطلب مفید بود ؟5811
برگرفته از باشگاه خبرنگاران / م.ف
وبگردی