ماه عسل
همزمان با لیالی قدر و ایام سوگواری برای أمیرالمؤمنین(ع) ، تیتراژ ابتدایی ماه عسل تغییر کرده است و میزبان صدای محمد علیزاده، خواننده پاپ است.

تغییر تیتراژ ابتدایی ماه عسل

تیتراژ ماه عسل یکی از مهم ترین تیتراژهای تلویزیونی است که هر سال و در روزهای نزدیک به آغاز این برنامه گمانه زنی های مختلفی در رابطه با آن مطرح می شود.
برنامه ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان قبل از مراسم افطار از شبکه سوم سیما پخش می شود.
 

 ماه عسل

تیتراژ ابتدایی ماه عسل با صدای محسن یگانه در شبهای قدر تغییر کرد

 
برنامه « ماه عسل » در کانال تلگرام خود خبر داد، همزمان با لیالی قدر و ایام سوگواری برای أمیرالمؤمنین(ع) ، تیتراژ ابتدایی اش را از امشب تغییر می دهد و میزبان صدای محمد علیزاده، خواننده پاپ است.
ماه عسل

 تغییر تیتراژ ابتدایی ماه عسل همزمان با شبهای قدر 

ملودی این قطعه که با ترانه ای از علیرضا آذر در رثای امام علی(ع) سروده شده، توسط خود علیزاده ساخته شده و تنظیم آن نیز توسط شهاب اکبری انجام شده است.

این اولین همکاری محمد علیزاده با احسان علیخانی در قاب «ماه عسل» است. این خواننده پیش تر برای ویژه برنامه سال تحویل با این تهیه کننده و مجری همکاری کرده بود.

مهدی یراحی برای «ماه عسل ٩٥» قطعه «نگو نگفتی» را آماده کرده بود که این قطعه از اداره موسیقی مجوز لازم برای پخش را دریافت نکرد و سرانجام توسط این خواننده منتشر و در فضای مجازی توسط کاربران دانلود شد.

«ماه عسل» هرشب در ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 19:15 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رود.

تغییر تیتراژ ابتدایی ماه عسل همزمان با لیالی قدر

59
این مطلب مفید بود ؟90
برگرفته از جام جم نوا / م.ف
وبگردی