شب کوک

سری جدید شب کوک روی آنتن می رود

تاریخ انتشار : 6 تیر 1395کد مطلب : 32743زمان مطالعه : 2 دقیقه
برنامه شب کوک در مرحله پیش تولید است و بعد از ماه صفر روی آنتن تلویزیون می آید.

شب کوک بعد از ماه صفر می آید

شب کوک برنامه ای با اجرای باربد بابایی از شبکه نسیم است که طرفداران زیادی دارد . دعوت از خوانندگان مستعد اما غیرحرفه ای و معرفی آثار با ارزش از محورهای "شب کوک" است . عوامل سازنده برنامه «شب کوک» آمادگی خود برای آغاز تولید این برنامه را به شبکه نسیم اعلام کرده اند.

 شب کوک

باربد بابایی مجری برنامه شب کوک

باربد بابایی مجری و کارگردان هنری برنامه «شب کوک» در خصوص جزئیات فصل دوم این برنامه گفت:هم اکنون در پیش تولید برنامه «شب کوک» هستیم. البته باید بگویم که ما آمادگی خود را برای تولید «شب کوک» به شبکه نسیم اعلام کرده ایم، به محض اینکه شبکه جواب نهایی را به ما ابلاغ کند، از پیش تولید وارد تولید خواهیم شد.

وی افزود:تا آخرین مهلت ارسال ویدئوها یعنی 31 فروردین، حدود 54 هزار ویدئو به دست ما رسید که حداقل دیدن آنها سه ماه زمان می برد. بنابراین بعد از ماه صفر پخش برنامه آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروز 96 ادامه خواهد داشت.

بابایی افزود:تا به حال در حدود 1000 ویدئو را تماشا کرده ایم، اما هنوز کسی را انتخاب نکرده ایم. معتقدم که همه کارها باید دیده شوند تا بتوانیم انتخاب های درستی داشته باشیم.

شب کوک

داوران برنامه شب کوک

مجری «شب کوک» در مورد اضافه شدن یک داور دیگر به جمع 4 داور برنامه بیان کرد:حضور 4 داور فصل اول در سری جدید قطعی است، با یک خواننده خوب کشورمان صحبت هایی کرده ایم، اما هنوز حضور وی در «شب کوک» قطعی نیست.

باربد بابایی در پایان اظهار داشت:طراحی دکور فصل دوم به پایان رسیده است. دکور جدید بسیار متفاوت است.

سری جدید شب کوک روی آنتن می رود

4.194
این مطلب مفید بود ؟7816
برگرفته از باشگاه خبرنگاران / م.ف
برچسب : شب کوک
وبگردی