ترفند آیفون
آیفون از ویژگی هایی برخوردار است که در مواقع اورژانسی واقعا به شما کمک میکند و شما با دانستن این ترفندهای آیفون جان خود را نجات میدهید.

معرفی ترفند آیفون در موقعیت های اورژانسی

از مهم ترین و اصلی ترین قطب های تولید کننده اسمارت فون ها در بازار امروز، شرکت اپل می باشد که سری های مختلف گوشی های هوشمند را که تمامی آنها پرچم دار هستند و امروز گوشی های قدیمی آن هم دارای ارزش بالایی هستند، مورد استفاده و استقبال کاربران قرار گرفته اند و این نشان دهنده مهندسی صحیح و درست اپل می باشد.

اما جدای از طراحی و زیبایی بسیار زیاد گوشی های هوشمند آیفون می توان به فناوری هایی که در آن بکار رفته است را اشاره کرد که تمام این فناوری ها در شرایط مختلف به کمک کاربران می آیند و می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید. یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های گوشی آیفون، امداد رسانی در مواقع ضروری می باشد. چگونه؟ چنین چیزی ممکن است؟

نحوه استفاده از آیفون در مواقع اورژانسی

مدیکال آیدی آیفون 

در ادامه این مطلب ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک شما را ترفند های آیفون برای نجات جان شما در مواقع ضروری اشاره کنیم که به کمک آن می توانید در بدترین شرایط ممکن جان خود را نجات دهید. همراه ما باشید.

نحوه استفاده از آیفون در مواقع اورژانسی

1. تماس با سرویس های اورژانسی

یکی از سرویس های کارآمد و جالب آیفون، گزینه " emergency services " می باشد که در شرایط اضطراری و ضروری می توانید از آن استفاده کنید. در این روش باید دکمه پاور را نگه دارید تا تصویر پائین برای شما باز شود. سپس می توانید اقدام به کشیدن گزینه " Emergency SOS " نمائید که در ادامه می توانید به راحتی تمام با سازمان های مربوطه تماس برقرار کنید. 

ترفندهای آیفون

نحوه استفاده از آیفون در مواقع اورژانسی

همچنین برای تماس با سرویس های اضطراری می توانید دکمه پاور را به همراه یکی از دکمه های کناری گوشی که برای کم و زیاد کردن صدا بکار می روند، بصورت همزمان بفشارید تا این آپشن برای شما باز شود که اگر مدت زمان فشردن این دو دکمه را افزایش دهید، صدای هشدار گوشی اجرا و پخش خواهد شد تا دیگران را مطلع کنید.


2- نحوه استفاده از Medical ID در آیفون

بدون نیاز به وارد کردن پسورد و مراجعه کردن به بخشی از گوشی شما می توانید دفترچه ای از خودتان را در گوشی آیفون تهیه کنیدکه در آن تمام مشخصات اصلی شما نوشته شده است. بدین گونه برای فعال کردن این ویژگی می توانید طبق مراحل ذیل پیش بروید ؛

ترفندهای آیفون

medical id در ایفون

  1. برنامه " Health " را باز کنید و بر روی " Medical ID " کلیک کنید.
  2. در این بخش می توانید شناسنامه سلامت خود را پر کنید که شامل اطلاعات اصلی شما یعنی تاریخ تولد، قد و گروه خونی می باشد.
  3. با استفاده علامت " + " می توانید دوستان نزدیک خود را همراه با شماره اضافه کنید تا در مواقع ضروری با فشردن یک دکمه با آنها ارتباط برقرار کنید.
  4. در حین ذخیره اطلاعات می توانید عبارت " Show When Locked " را نیز فعال کنید تا کاربران دیگر بتوانند تنها با فشردن " Medical ID " دفترچه شما را بررسی نمایند.
  5. در نهایت گزینه " Done " را کلیک کنید تا تنظیمات ایجاد شده ذخیره شوند.

تغییر شیوه تماس گرفتن در مواقع ضروری

مدیکال آی دی

آموزش استفاده از مدیکال آی دی آیفون

 در گوشی های آیفون 8 و گوشی های بعد از این نسل شما می توانید با 5 بار فشار دادن دکمه پاور، اقدام به تماس با شماره ای که شما در " Medical ID " انتخاب نموده اید، کنید. برای فعال کردن این آپشن می توانید از قسمت " Emergency SOS " اقدام به فعال کردن گزینه " Call with Side Button " برای استفاده در موقعیت اورژانسی نمائید.

ترفند آیفون برای نجات جان شما در مواقع اورژانسی

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
منبع : apple / بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی