رضا رشیدپور

پاسخ جالب رضا رشیدپور به انتقاد مریلا زارعی + اینستاپست

تاریخ انتشار : 12 تیر 1395کد مطلب : 32955زمان مطالعه : 2 دقیقه
رضا رشیدپور خطاب به مریلا زارعی در اینستاگرامش نوشت: در جنگ این روزهای رنگی، ترجیح میدهم در حافظه ام سپید بمانید.

کل کل رضا رشیدپور و مریلا زارعی در اینستاگرام

مریلا زارعی پس از حضور در برنامه رضا رشید پور با نگاه منفی از حضورش در برنامه ای با اجرای رضا رشیدپور یاد کرده است که همین مساله موجب واکنش جالب رضا رشیدپور به انتقاد این خانم بازیگر شد .
مریلا زارعی بازیگر سینما برنامه رضا رشیدپور را یک برنامه «شبه زرد» خواند. این بازیگر اظهار داشت:"من وقتی به برنامه رشیدپور رفتم فکر می کردم به برنامه ای می روم که قرار است در آن حرفهای جدی و مهمی زده شود. درباره مسایل و مشکلات جامعه. اما در پلان اول دیدم که ای داد بی داد من با مصاحبه ای شبه زرد و مسایل دیگری مواجه هستم".
 

 رضا رشیدپور

واکنش رضا رشیدپور به انتقاد مریلا زارعی


رضا رشیدپور؛ مجری، تهیه کننده و کارگردان تلوزیون نسبت به سخنان مریلا زارعی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام واکنش نشان داد.
 
رضا رشیدپور نوشت:"بانوی هنرمند سرکار خانم مریلا زارعی عزیز، سلام عرض می کنم. اظهار نظر سرکار عالی را در چندین خبرگزاری محترم مطالعه کردم و دانستم که برنامه های من را زرد خطاب فرموده اید. حالا که پس از نزدیک به یک دهه کماکان گفتگوی کم نظیر مان در شب شیشه ای را به یاد دارید سبب افتخار من است. پس به عنوان یک برنامه ساز زرد - البته به تعبیر سرکار عالی - فاش می گویم که شما را بازیگری بسیار وزین و مودب می دانم و همواره توانایی تان در ایفای سخت ترین نفش ها را تحسین می کنم. بی شک شما یکی از ارزنده ترین همکاران من هستید که همواره به حق درخشیده و به عشق مانا شده اید . پس در جنگ ابن روزهای رنگی، ترجیح می دهم که در حافظه ام سپید بمانید. چون شما را از جنس اشاره های درد می دانم و نه از بدجنسی کنایه های زرد. حالا یک دهه از آن شب متفاوت سپری شده و من ترجیح می دهم بدون استفاده از قلم موی زرد رنگی که به من نسبت داده اید روی بوم سپید نگاه زلال شما و طرفداران با وقار و فرهیخته تان کلام ارادت و احترام بنویسم. بی هیچ رنگی و درنگی . و اتفاقا با صدای بلند بگویم که مریلا زارعی اولین بازیگری بود که با اقتدار و اعتماد به نفس هنرمندانه به من کمک کرد که حداقل یک بار هم که شده، مفهوم هارد تاک واقعی را به مخاطبانمان نشان بدهیم.
بانوی سبز اندیش ایرانی، این همکار زردتان همیشه ارادتمند شما باقی خواهد ماند. یا علی".

 رضا رشیدپور

پست رضا رشیدپور خطاب به مریلا زارعی

پاسخ جالب رضا رشیدپور به انتقاد مریلا زارعی + اینستاپست

4.528
این مطلب مفید بود ؟253
برگرفته از باشگاه خبرنگاران / م.ف
وبگردی