سقف بلند خانه
سقف بلند جلوه دکوراسیون داخلی خانه را چند برابر میکند اما گاهی به تناسب فضا کوتاهی سقف ایجاد میشود که میتواند با تغییرات و انتخاب حرفه ای رنگ و لوازم رفع شود.

چگونه سقف خانه را بلندتر جلوه دهیم؟

همه دوست دارند منزل شان سقف بلندی داشته باشد زیرا اینطوری دکوراسیون خانه زیباتر به نظر میرسد اما این موضوع برای بعضی از افراد ممکن نیست و از کوتاه بودن سقف منزل شان ناراضی اند ، با ایجاد برخی تغییرات و استفاده از برخی ترفندها میتوانید خطای دید ایجاد کنید و کاری کنید سقف منزل تان بلندتر به نظر برسد.

- اولین و تاثیر گذارترین ایده برای بلندتر به نظر رسیدن سقف منزل این است که از رنگ های روشن مخصوصا سفید برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف استفاده کنید زیرا رنگ های تیره سقف را کوتاه تر میکنند.

سقف بلند خانه

سقف کوتاه خانه را چطور بلند تر نشان دهیم؟

- پرده را دقیقا بالای قاب پنجره نصب نکنید، برای خانه شما که سقف کوتاهی دارد بهتر است پرده را دقیقا زیر سقف نصب کنید زیرا این یک ترفند زیرکانه برای بلندتر به نظر رسیدن سقف منزل است.

- مبلمان هایی که بلند و تاج دار هستند برای چنین خانه هایی اصلا مناسب نیستند، برای خانه هایی با سقف کوتاه مبلمان های کوتاه که ارتفاع کمی دارند بهترین گزینه هستند زیرا باعث میشوند فاصله سقف تا نقطه بالای مبلمان بیشتر به نظر بیاید.

کوتاه بودن سقف

راه حلی برای کوتاه بودن سقف

- از کاغذ دیواری هایی با طرح راه راه عمودی استفاده کنید، این یکی از تاثیرگذارترین ایده های دکوراسیونی برای بلند تر نشان دادن سقف منزل است. کاغذ دیواری های راه راه به طرز زیرکانه ای سقف کوتاه را بلند نشان میدهند.

- وقتی مبلمان را کوتاه انتخاب کنید و کتابخانه را بلند این تضاد باعث بلندتر دیده شدن سقف میشود، کتابخانه ای انتخاب کنید که از زمین تا سقف ازتفاع داشته باشد.

بلندتر دیده شدن سقف

ایده هایی برای بلندتر دیده شدن سقف 

- لوسترهای بلند به درد شما نمیخورد زیرا سقف را کوتاه تر نشان میدهند، برای خانه هایی با سقف کوتاه بهتر است از نور مخفی و چراغ های سقفی توکار استفاده کنید.

 

سقف کوتاه خانه را اینطوری بلندتر نشان دهید + ترفند

4.219
این مطلب مفید بود ؟163
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی