بوتاکس مو
اگر موهایتان سوخته و یا وز شده است بوتاکس مو را در نظر بگیرید که با بهترین مواد و ویتامین ها می تواند التیام بخش موهای شما شود.

بوتاکس مو را بیشتر و بهتر بشناسید

وقتی به چین و چروک فکر می کنید، ممکن است به بوتاکس هم فکر کنید، یک داروی تجویزی معمولی که برخی از مردم برای چین و چروکشان استفاده می کنند اما درباره بوتاکس برای مو چه موی سر شما، به اندازه پوست صورت نیز پری و الاستیسیته خود را از دست می دهد.محصولات جدید مو به عنوان بوتاکس برای مو عمل می کنند چون قرار است به پر کردن مو کمک کنند، آن را صاف کنند، و وزی اش را کاهش دهند.

بوتاکس مو چیست؟

چنانچه دراین بخش از دنیای مد نمناک توضیح خواهیم داد بوتاکس مو یک درمان مویی است که ادعا می کند به حذف وزی مو کمک می کند.درمان ضد پیری مو یک درمان شیمیایی نیست، بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیقی است که به بازسازی موی شما کمک می کند، با استفاده از مواد اولیه ای مثل پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپیدها.

در اصل، مو باید بازسازی شود و هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کند و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه دهد.در بوتاکس های خوب ادعا می شود که از ترکیباتی انحصاری با این مواد استفاده می کنند:

  • روغن خاویار
  • بونت- ال پپتید
  • ویتامین B -5
  • ویتامین E

مجموعه ای از کلاژن ها، که "بوتاکس" را یک درمان می کند.

خرید بوتاکس مو

بوتاکس مو از چه ساخته شده است؟

چه کسی می تواند از بوتاکس برای موهایش استفاده کند؟

اگر این موارد را دارید می توانید از بوتاکس استفاده کنید:

  • مو خوره
  • موهای کم پشت و کدر
  • موهای آسیب دیده
  • موهای وز

آیا دوست دارید موهایتان صاف باشد:

به طور کلی، بوتاکس، برای هر نوع مویی ایمن تلقی می شود.

بوتاکس مو چطور انجام می شود؟ در طی انجام کار چه اتفاقی می افتد؟

بوتاکس، به موی شما تزریق نمی شود. در عوض، یک عامل نرم کنندگی است که مستقیماً به رشته های مو اعمال می شود.شما می توانید به سالن آرایشگاه بروید تا درمان را انجام دهید و یا محصولات را خریداری کنید تا در خانه انجام دهید.

این درمان با شامپو آغاز می شود تا موها را تمیز کرده و گره های مو را باز کند و آن را برای نرم کنندگی آماده کند سپس بوتاکس با مالش دادن محصول از روی ریشه تا نوک مو، روی رشته ها اعمال می شود.باید برای مدت 20 تا 90 دقیقه روی موهای خیس باقی بمانند.

برخی از سبک شناسان ممکن است قبل از خشک کردن موهایتان را با یک اتو داغ، اتو کنند. دیگر متخصصین ممکن است این محصول را در موهای شما رها کنند تا خودش خشک شود و تا موهای شما را صاف می کنند، بیشتر به رشته های موی شما نفوذ کنند.

شما نتایج روش بوتاکس را بلافاصله پس از خشک شدن موهای خود خواهید دید.

بوتاکس مو برای موهای فر

نحوه انجام بوتاکس مو برای آقایان و خانم ها

آیا بوتاکس مو بدون عوارض است؟

این محصول برای استفاده ایمن است، اگر چه مانند هر گونه عملیاتی روی مو، خطر خارش پوست و یا واکنش آلرژیک وجود دارد.برای کاهش خطر آسیب عوارض جانبی، درمان نباید با پوست سر شما تماس پیدا کند.

تفاوت بین بوتاکس مو و کراتین چیست؟

بسیاری از کراتین ها شامل مواد شیمیایی (معمولا فرمالدیید) هستند که می توانند بوی نسبتاً ناخوشایندی تولید کنند و گاهی موجب خارش برای کسانی می شوند که پوست حساسی دارند.با این حال، همانطور که قبلاً گفتیم، بوتاکس مو یک درمان شیمیایی نیست - بنابراین، شما می توانید کم تر در معرض حساسیت های قوی یا حساسیت های پوست سر قرار بگیرید.

بوتاکس مو برای موهای سوخته

بوتاکس مو چه فرقی با کراتینه دارد؟

آیا در بوتاکس عوارض جانبی وجود دارد؟

بوتاکس مو، عاری از مواد شیمیایی شدید است و در نظر گرفته می شود که یک درمان نرم کننده عمیق است که به تعمیر موی آسیب دیده کمک می کند به بیان ساده تر:کاملاً بعید است که هیچ گونه عوارض جانبی زننده ای داشته باشد با این حال، مانند اکثر چیزها:میانه روی کلید مهمی است بنابراین پیشنهاد می کنیم که در یک سالن معتبر مشاوره بگیرید و درمان را با یک متخصص آموزش دیده انجام دهید.

آیا بوتاکس برای نوع موهای من مناسب است؟

خبر عالی درباره بوتاکس مو این است که برای همه انواع مو بسیار مناسب است با این حال، اگر شما از موهای خشک، مجعد، کدر و خشک رنج می برید، احتمالاً بیشتر از این مزایا استفاده خواهید کرد بنابراین، اگر موهای بد و آسیب دیده دارید و می خواهید موهایتان را زیبا کنید، این درمان مو را به طور حتم باید در نظر بگیرید خب، پس بیشتر در مورد این فرآیند به من بگویید.

به طور معمول، موی شما با یک شامپو خوب تمیز می شود تا کاملا پاک و تمیز شود.پس از آن، درمان بوتاکس مو به مدت حدود 54 دقیقه اعمال خواهد شد و قبل از این که با یک شامپو ملایم، کم یا بدون سولفات - شستشو شود، با سشوار خشک و صاف می شود.

بوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد؟

به طور معمول اثرات مو بین 2-4 ماه طول می کشد ؛ همانند درمان های کراتینی، توصیه می شود که از یک شامپو ملایم یا بدون سولفات برای کمک به حفظ منافع درمان استفاده کنید. 

 

بوتاکس مو در مقایسه با کراتینه مو ؛ هر آنچه باید بدانید

4.5661
این مطلب مفید بود ؟59368
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک /ک.ک /آ
وبگردی