خطای دید
آیا شما هم با دیدن این خطای دید فکرتان درگیر شد؟!خطای دیدی که تقریبا هر کسی که آن را دیده به فکر فرو برده بود در رقابت ها جهانی خطاها دید مقام دوم را کسب کرد.

خطای دید عجیبی که مقام کسب کرد

تا به حال نشده است که خطای دیدی را ببینیم و ذهنمان به چالش نکشیده باشد چراکه هر خطای دیدی حتی با نا چیز ترین نکته باز هم چالش برانگیز است. خطای دیدی که تقریبا هر کسی که آن را دیده بود به فکر فرو برده بود در رقابت ها جهانی خطاها دید مقام دوم را کسب کرد.

مهندسی که یک خطای دید جالب را با چند استوانه و آینه درست کرده بود پس از حل شدن آن در ویدیویی که توسط حل کننده آن در فضای مجازی منتشر شد مقام دوم جهانی را برای خود کسب کرد.

ما فقط می دانیم که آینه تصاویر اشیایی را که در آن می افتند را همان گونه نشان می دهد. اما این مهندس با کمی تغییر زاویه بین آینه و استوانه هایی که در جلوی آینه قرار می داد باعث می شد آینه استوانه هایی با اشکال هندسی دیگر نشان دهد. به عنوان مثال استوانه لوزی شکل جلوی آینه به صورت دایره ای در آینه دیده می شود.

سازنده این خطای دید کوکیچی سوگیهارا است که مقام دوم را در رقابت های جهانی خطاها دید کسب کرد. او نام خطای دید خود را استوانه های مبهم گذاشت.

خطای دید
خطای دید عجیب
خطای دید
خطای دید عجیب
خطای دید
خطای دید عجیب
خطای دید

کسب مقام دوم جهانی برای این خطای دید عجیب + تصاویر

2.663
این مطلب مفید بود ؟3330
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
برچسب : خطای دید
وبگردی