زوج پرستار در دورهمی
برنامه دورهمی شب گذشته با حضور یک زوج پرستار که در این شرایط جامعه زندگی متفاوتی دارند روی آنتن رفت.

در برنامه دورهمی شب گذشته چه گذشت

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 3 اردیبهشت ماه 99 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت.

مهران مدیری در این برنامه درباره شرایط ویژه جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا صحبت کرد و مهمان این برنامه هم بی ربط به موضوع برنامه نبود.

زوج پرستار در برنامه دورهمی

مهران مدیری که در برنامه دورهمی اغلب میزبان هنرمندان و چهره های شناخته شده ورزشی است شب گذشته مهمانان متفاوتی داشت.

فرهاد مرادی و کتایون مصطفایی زوج پرستار کرمانشاهی که به دلیل شرایط خاص جامعه و شیوع ویروس کرونا ٣٥ روز فرزندانشان را ندیده بودند مهمان شب گذشته این برنامه شدند و درباره اوضاع این روزهای جامعه گفتند.

مهمانان دورهمی

این زوج پرستار که در گلپایگان زندگی میکنند حدود 9 سالی است که مشغول فعالیت هستند و در شرایط سخت مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان به خدمت پرداختند و بیش از یکماه بدون رفتن به خانه و دیدن فرزندانشان در بیمارستان به خدمت پرداختند.

خانم کتایون مصطفایی درباره فرزندانش گفت ما یک دختر 6 ساله و یک پسر دو نیم ساله داریم که پیش پدر و مادر همسرم میماندند و ما از 6 تا 15 اسفند سال گذشته کنار بچه ها بودیم ولی شرایط به گونه ای بود که ما در خانه هم ماسک میزدیم و این سخت بود و سرانجام مجبور شدیم تا 21 فروردین بچه ها را به مادر همسرم سپردم و حدود 35 روز آنها را ندیدم.

این زوج پرستار که 9 سال است ازدواج کرده اند نسبت فامیلی با هم دارند و در یک مراسم عروسی با هم آشنا شدند و زیر نظر خانواده و در اثر معرفی خانواده ها این وصلت شکل گرفت.

مهران مدیری

این مهمانان برنامه دورهمی درباره سختی های این دوران گفتند که علاوه بر سختی های ناشی از بیماری،تاثیر روانی این امر خیلی بیشتر است و کادر درمان برای ماندن کنار بیماران باید از روحیه خیلی بالایی داشته باشند و از سویی دیگر شرایط روانی خانواده های ما هم بسیار بهم ریخته بود و ما در واقع با گریه های بیماران گریه کردیم و با خنده های آنها خندیدیم.

این زوج پرستار درباره زحمات زیاد پرستاران صحبت کردند و مهران مدیری درباره شرایط جامعه بعد از کرونا و عوض شدن شرایط از نظر احساسی گفت و از ویدئوهایی که از پرستاران منتشر شد و قصدشن روحیه دادن به مردم بود پرسید که خانم پرستار گفت:در بیمارستان ما هم این اتفاق رخ داد و واقعا حرکات موزون مد نظر ما نبود و تنها شاد کردن دل بیماران اهمیت داشت و واقعا نتیجه میداد.

خانم پرستار مهمان دورهمی در ادامه صحبت هایش باز هم به سختی هایی که پرستاران بخش کرونا داشتند اشاره کرد و درباره این موضوع که همه پرستاران تنها با عشق کار میکنند و علاوه بر یک پرستار باید یک روان درمان هم باشند صحبت کرد.

روایت زوج پرستار از روزهای کرونایی جامعه در برنامه دورهمی

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
منبع : عکاس:آزاده امیرخان / بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی