دکوراسیون منزل
برخی از چهر ه های معروف سینما وموسیقی هستند که عاشق دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه اند.

بازیگران وهنرمندان معروفی که عاشق دکوراسیون خانه هستند

برخی از چهره های معروف هنر، دوست دارند نه تنها در زمینه بازیگری و خوانندگی بدرخشند، بلکه دستی هم در دیگر حرفه ها داشته باشند. شاید باورتان نشود اما در این میان چهره هایی هستند که عاشق دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه اند. در این گزارش قصد داریم به معرفی چند سلبریتی بپردازیم که نوعی وابستگی به دکوراسیون خانه دارند یا حتی برخی از آنها خود یک پا دکوراتور هستند!

 

الن دیجنرس؛ دکئراتوری، شغل دوم خانم مجری

الن دیجنرس عاشق دکوراسیون داخلی

الن دیجنرس علاوه بر اینکه توانایی بی نظیر خود را در زمینه طنز و مجری گری ثابت کرده است، از طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های لوکس به عنوان شغل دوم خود یاد می­ کند. او می گوید:«من در رشته دکوراسیون خانه با مبلمان قرن بیستم فرانسوی بسیار تحقیق و تحصیل کرده ام». الن، طراحی سایت ­های مربوط به دکوراسیون وب سایت معروف ال دکور(elledecore) را نیز بر عهده دارد. اخیراً او در مسابقه برترین طراح مبلمان و اثاثیه خانه به رقابت با طراحان معروف داخلی پرداخته است.

 

جاستین تیمبرلیک؛ ترانه سرای خانه های لوکس

جاستین تیمبرلیک ترانه سرای خانه های لوکس

این بازیگر و ترانه سرای معروف، قبل از همکاری با کمپانی طراحی داخلی Jay Z، به تنهایی به طراحی داخلی و دکوراسیون خانه های مجلل مشغول بوده است. جاستین در مصاحبه با مدیر وب سایت ال دکور گفته است:«من عاشق تمیزی هستم. دوست دارم به هر خانه ای که قدم می گذارم با چیدمانی مجلل و لوکس روبه رو شوم. به نظر من این چیدمان خانه هاست که گرم و صمیمت خاصی در قسمت های مختلف خانه ایجاد می کند». او همچنین معتقد است هر یک از اتاق های خانه، بایستی معماری و دکوراسیون خاص خود را داشته باشند.

 

صوفیا بوش؛ سخنرانی برای دکوراتورها

صوفیا بوش عاشق دکوراسیون داخلی

صوفیا بوش، بازیگر معروف آمریکایی نیز علاقه خود به هنر دکوراسیون خانه را ابراز کرده است. او اعتراف کرده که عاشق رنگ های تند درچیدمان داخلی خانه است. صوفیا چندی پیش به یک کنفرانس درباره تغییرات سبک دکوراسیون دعوت شده است.

 

براد پیت؛ همکاری با طراح برجسته مبلمان

برادپیت عاشق دکوراسیون داخلی

حال و هوای دکوراسیون خانه، حتی براد پیت را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به گزارش رسانه ها، براد پیت منزل جدید خود و همسرش آنجلینا جولی را مطابق هنر طراحی و چیدمان خود تغییر داده است. او اخیراً همکاری خود با «پولارو»، از طراحان برجسته مبلمان را اعلام کرده است.

 

دایان کیتُن و چیدمان استعماری

دایان کیتن وچیدمان استعماری

دایان کیتن که علاوه بر نویسندگی، کارگردان و بازیگری تواناست، از هنر دکوراسیون خود رونمایی کرده است. آیا می ­دانستید او علاوه بر این فعالیت­ ها، چندین کتاب و مقاله درباره چگونگی چیدمان خانه و انتخاب لوازم دکوری تالیف کرده است؟! اولین کتاب کیتن با عنوان California Romantica در خصوص مقایسه سبک چیدمان استعماری اسپانیایی و کالیفرنیایی است. دومین کتاب معروف او با عنوان House نیز درون مایه ­ای درباره معماری روستیک و مدرن دارد.

 

کورتنی کارداشیان و دفتر طراحی دکوراسیونش

کورتنی کارداشیان عاشق دکوراسیون داخلی

کوچک ترین عضو خانواده کارداشیان اخیراً توانست دفتر کوچک طراحی و دکوراسیون خود را راه اندازی کند. او چندی پیش یک خانه جدید خریده و بنا بر گزارش های منابع خبری قرار است دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه او به روشی کاملاً متفاوت و نامتعارف صورت گیرد.

 

گوئینت پالترو عشق معماری داخلی

گوئینت پالترو عاشق دکوراسیون داخلی

گوئینت پالترو، بازیگر معروف با راه اندازی وب سایت شخصی Goop، علاوه بر هنر طراحی داخلی و چیدمان منازل، دستی هم در آشپزی دارد! او رسماً آغاز همکاری خود را با نیکی کوهل و دالاس (از برترین های هنر معماری داخلی) اعلام کرده است.

 

آدام لِوین؛ معماری مثل نت های موسیقی

ادام لوین عاشق دکوراسیون داخلی

آدام لوین، آهنگساز جوان آمریکایی نیز علاقه مندی خود به دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی را اعلام کرده و در مصاحبه ای مطبوعاتی گفته:«آنقدر بر هنر دکوراسیون تسلط دارم که وقتی خانه ای جدید در هالیوود برای خود خریدم، دقیقاً می دانستم باید به دنبال چه باشم. در واقع چیدمان خانه هیچ تضادی با ساخت آهنگ ندارد! هر سینکی، گزینه مخصوص خود را دارد درست مانند نت های موسیقی».

 

الِن پومپئو؛ طراح ال

الن پومپئو عاشق دکوراسیون داخلی

الن پومپئو آخرین سلبریتی از طراحان فعال سایت ال دکور نیز بوده و طراحی مجله های معروف مربوط به دکوراسیون را بر عهده دارد. عمده فعالیت های او در خصوص چیدمان خانه با استفاده از رنگ هاست.

چهره های معروفی که عاشق دکوراسیون هستند

3.67
این مطلب مفید بود ؟52
برگرفته از مد آنلاین-/ر
وبگردی